تاریخ انتشار : دوشنبه 8 دی 1399 - 14:59
کد خبر : 29712

انجام بیش از حد سی‌تی‌اسکن ممنوع

انجام بیش از حد سی‌تی‌اسکن ممنوع

احتمال بروز سرطان با انجام سی‌تی‌اسکن های بی رویه   رادمرد، عضو انجمن رادیولوژی کشور  بیان کرد : در حال حاضر با شیوع بیماری کرونا در کشور مردم بیش از حد استاندارد اقدام به انجام سی‌تی‌اسکن ریه می کنند که این مسئله باعث به خطر افتادن سلامتی‌شان در دوران پسا کرونا خواهد شد. در اقتصاددان 

احتمال بروز سرطان با انجام سی‌تی‌اسکن های بی رویه

 

رادمرد، عضو انجمن رادیولوژی کشور  بیان کرد : در حال حاضر با شیوع بیماری کرونا در کشور مردم بیش از حد استاندارد اقدام به انجام سی‌تی‌اسکن ریه می کنند که این مسئله باعث به خطر افتادن سلامتی‌شان در دوران پسا کرونا خواهد شد.

در اقتصاددان  به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، هنگامی که مردم و حتی بیماران اقدام به انجام سی‌تی‌اسکن غیر ضروری از ریه می‌کنند اعضای مختلف بدنشان در معرض اشعه قرار می‌گیرد که این کار باعث بروز سرطان‌های معده و سینه در زنان می‌شود و اگر این شرایط ادامه پیدا کند شاهد سونامی سرطان در کشور خواهیم بود.

در حال حاضر به دلیل ارزان بودن قیمت سی‌تی‌اسکن در ایران به خصوص با دفترچه‌های بیمه، مردم بدون هیچ دغدغه‌ای اقدام به انجام سی‌تی‌اسکن ریه می‌کنند و بر خلاف کشور‌های خارجی بدون معطلی و نوبت این کار انجام خواهد شد.

 

 

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....