تاریخ انتشار : دوشنبه 2 بهمن 1402 - 21:32
کد خبر : 155009

انتقاد بلومبرگ از تأیید ETF بیت کوین

انتقاد بلومبرگ از تأیید ETF بیت کوین

تحولات اخیر در حوزه رمز ارزها چالش‌ها و روندهای نوظهوری را در این بخش نشان می‌دهد. در این میان برخی کارشناسان از ارائه تاییدیه ETF بیت کوین انتقاد کرده‌اند.  اخیراً، بلومبرگ از تصمیم کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) برای تأیید صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) بیت کوین انتقاد کرده است. در عین

تحولات اخیر در حوزه رمز ارزها چالش‌ها و روندهای نوظهوری را در این بخش نشان می‌دهد. در این میان برخی کارشناسان از ارائه تاییدیه ETF بیت کوین انتقاد کرده‌اند.

 اخیراً، بلومبرگ از تصمیم کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) برای تأیید صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) بیت کوین انتقاد کرده است.

در عین حال، یک مطالعه جدید نشان می‌دهد، نظر کاربران سایت ردیت ممکن است تغییرات قیمت رمز ارزها را پیش‌بینی کند. علاوه بر این، یک همکاری قابل توجه بین Gate.io  و Aquanow به دنبال افزایش نقدینگی جهانی برای پروژه‌های بلاکچین در حال وقوع است.

تحریریه بلومبرگ از تأیید ETF بیت کوین انتقاد می‌کند

  به گزارش اقتصاددان به نقل از تجارت نیوز ،  به‌تازگی، تحریریه بلومبرگ نارضایتی خود را از تصمیم کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) در تأیید  ETF‌های بیت کوین اسپات ابراز داشته است. این رسانه استدلال می‌کند که گری گنسلر رئیس  SEC، با عدم اجرای اصلاحات کافی در بازارها، سرمایه‌گذاران را ناامید کرده است.

با وجودی که گنسلر به سرمایه‌گذاران در مورد ریسک‌های مرتبط با بیت کوین و محصولات مرتبط با رمز ارزها هشدار داده، تأیید این  ETF‌ها ممکن است به طور ناخواسته نشان‌دهنده راحتی SEC  با این کلاس دارایی پرنوسان باشد.

نویسندگان بلومبرگ معتقدند که SEC می‌توانست از این فرصت برای اعمال حفاظت‌های لازم برای دارایی سرمایه‌گذار بر روی پلتفرم‌های معاملاتی اسپات استفاده کند و آن‌ها را به سمت اصلاحات مورد نیاز سوق دهد.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....