تاریخ انتشار : شنبه 17 آبان 1399 - 11:53
کد خبر : 24103

انتقاد از کارشکنی وزارت صمت

انتقاد از کارشکنی وزارت صمت

دولتی که مردم را به بورس دعوت می‌کند باید همراه بازار باشد علیزاده عضو ناظر مجلس شورای اسلامی در بورس با اشاره به اینکه تمامی شرکت‌های حقوقی زیر مجموعه یکی از وزارتخانه‌های دولتی هستند، اظهار داشت: این شرکت‌ها باید بازار بورس را همراهی کنند و به فکر این باشد که نقدینگی کاهش یابد. محسن علیزاده ، در

دولتی که مردم را به بورس دعوت می‌کند باید همراه بازار باشد

علیزاده عضو ناظر مجلس شورای اسلامی در بورس با اشاره به اینکه تمامی شرکت‌های حقوقی زیر مجموعه یکی از وزارتخانه‌های دولتی هستند، اظهار داشت: این شرکت‌ها باید بازار بورس را همراهی کنند و به فکر این باشد که نقدینگی کاهش یابد.

محسن علیزاده ، در ارزیابی خود از شرایط بازار سرمایه گفت: متاسفانه شرایط بورس به مانند تَشتی شده است که هر طرف آن را بلند می‌کنیم از یک طرف دیگر آن آب ریزش می‌کند.

به گزارش اقتصاددان به نقل از بازار ،  علیزاده تصریح کرد: وقتی ما از جانب وزارت اقتصاد و امور دارایی شرکت‌ها را با بورس همراه می‌کنیم متاسفانه از سوی دیگر وزارت صمت اقدامی دیگر می‌کند.

این نماینده مجلس تاکید کرد: دولت اگر مردم را به حضور در بورس دعوت می‌کند باید همراه این بازار باشد.

عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس با اشاره به اینکه تمامی شرکت‌های حقوقی زیر مجموعه یکی از وزارتخانه‌های دولتی هستند، اظهار داشت: این شرکت‌ها باید بازار بورس را همراهی کنند و به فکر این باشند که نقدینگی کاهش یابد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد: بازارهای مالی ما پیوسته به هم هستند و ما نمی‌توانیم بازارهای مالی در کشور را جدا از هم ببینیم.

وی تصریح کرد: رییس کل بانک مرکزی نمی‌تواند بازار سرمایه را جدای از بازار ارز بداند مطمئنا این موارد زنجیره‌وار به هم پیوسته هستند.

علیزاده با بیان اینکه عدم ثبات در تصمیم‌گیری مسئولان باعث آشفتگی در بازار سرمایه شده است، گفت: دولت برای اینکه از بازار سرمایه حمایت کند باید هیچ کار نکند و چیزی نگوید لذا از این طریق است که بازار سرمایه می‌تواند کار خود را ادامه دهد.

وی بیان داشت: اگر دخالت‌های بی‌مورد و تصمیمات خلق الساعه و اظهار نظرات متناقض نباشد بازار سرمایه راه خود را پیدا خواهد کرد اما متاسفانه ما در یک الی دو ماه گذشته شاهد برخی از دخالت های بی مورد بودیم.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....