تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 شهریور 1399 - 21:07
کد خبر : 16741

افزایش ۲۵ برابری سرمایه گذاری سالانه در استان خراسان رضوی

افزایش ۲۵ برابری سرمایه گذاری سالانه در استان خراسان رضوی

دکتر رسولیان، معاون هماهنگی امور اقتصادی استان خراسان رضوی از افزایش ۲۵ برابری سرمایه گذاری سالانه در واحدهای صنعتی و معدنی استان نسبت به ۷ سال گذشته خبر داد. اقتصاددان:دکتر رسولیان در مراسم افتتاح طرح های هفته دولت در گناباد گفت: سهم گاز و برق صنعتی به کل گاز و برق استان خراسان رضوی در

دکتر رسولیان، معاون هماهنگی امور اقتصادی استان خراسان رضوی از افزایش ۲۵ برابری سرمایه گذاری سالانه در واحدهای صنعتی و معدنی استان نسبت به ۷ سال گذشته خبر داد.
اقتصاددان:دکتر رسولیان در مراسم افتتاح طرح های هفته دولت در گناباد گفت:
سهم گاز و برق صنعتی به کل گاز و برق استان خراسان رضوی در این مدت به ترتیب از ۱۹ به ۲۵ و از ۲۷ به ۳۳ درصد افزایش یافته است.
وی افزود:بزرگترین واحدهای فولادی و صنعتی طی این مدت در خراسان رضوی ایجاد شده که از جمله آنها می توان به بزرگترین واحدهای گندله سازی و کنسانتره سازی کشور اشاره کرد.
به گزارش اقتصاددان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی،تاکنون با همکاری بخش خصوصی و معین های اقتصادی ۲۳۰ طرح با مجموع سرمایه گذاری ۱۱۰ هزارمیلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.۷۷ هزار و۶۰۰ میلیارد ریال نیز طرح از جمله واحدهای تولید سیلیس و شیشه و طرح های فولادی در حال بهره برداری است.
در ادامه وی، به احیای۹۰ واحد تولیدی در استان در سال گذشته اشاره و به توضیح در خصوص۱۲۵۷ طرح در حال اجرای صنعتی با سرمایه گذاری ۲ میلیون و ۲۳۰ هزار میلیارد ریال پرداخت و افزود که با بهره برداری از این طرح ها، اشتغال خوبی در منطقه ایجاد خواهد شد.
ب/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....