تاریخ انتشار : شنبه 26 آذر 1401 - 22:23
کد خبر : 110250

افزایش ۲۰ میلیونی «هایما S7 پلاس» در یک روز + جدول قیمت

افزایش ۲۰ میلیونی «هایما S7 پلاس» در یک روز + جدول قیمت

افزایش عجیب نرخ دلار در بازار موجب شد تا امروز شاهد جهش قیمتی در بازار خودرو باشیم. اقتصاددان: ارزیابی روند بازار نشان دهنده آن است که امروز قیمت خودروهای پرطرفدار ایران خودرو رشدی سه تا ۲۰ میلیون تومان داشتند و پژو ۲۰۷ دنده ای تنها خودرویی است که امروز بدون تغییر قیمت در بازار عرضه

افزایش عجیب نرخ دلار در بازار موجب شد تا امروز شاهد جهش قیمتی در بازار خودرو باشیم.

اقتصاددان: ارزیابی روند بازار نشان دهنده آن است که امروز قیمت خودروهای پرطرفدار ایران خودرو رشدی سه تا ۲۰ میلیون تومان داشتند و پژو ۲۰۷ دنده ای تنها خودرویی است که امروز بدون تغییر قیمت در بازار عرضه شد.

به گفته فعالان بازار خودرو روند رشد قیمت خودرو از حدود ۲ هفته گذشته آغاز شد، ‌اما در آخرین روزهای هفته گذشته بازار خودور کمی آرام شد، بطوریکه شاهد توقف قیمت در برخی خودروهای داخلی بودیم. اما امروز و با ورود به آخرین روزهای پاییز، افزایش نرخ دلار در بازار موجب شد تا شاهد بازگشت رکورد شکنی قیمت در بازار خودرو باشیم.

فعالان بازار خودرو معتقدند در شرایط کنونی که خبرها از رسیدن خودروهای وارداتی به پشت مرزها حکایت دارد و مسوولین از ورود این خودرو به بازار طی روزهای آینده خبر می دهند این رشد چندان منطقی نیست، اما ظاهر بازار خودرو این روزها با منطق سر و کاری ندارد و با منظق خود اعداد و ارقام را جابجا می کند.

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو ۲۰۷ دنده ای»، «هایما S7 پلاس»، «سمند LX با موتورEF7»، «تارا دنده ای»، «دنا معمولی» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمند LX با موتورEF7» امروز با افزایش سه میلیون تومانی در بازار ۴۰۰ میلیونی شد و «هایما S7پلاس» هم با ثبت یک رکورد جدید در بازار یک میلیارد و ۱۵۰میلیون تومان قیمت گذاری شد و رشد ۲۰ میلیونی را ثبت کرد.

از سوی دیگر در بازار امروز قیمت «تارا دنده ای» افزایش پنج میلیونی در بازار داشت و قیمت آن به ۵۰۳ میلیون تومان رسید. رصد بازار همچنین نشان دهنده آن است که خانواده دنا هم امروز با افزایش ۶ و چهار میلیون در بازار قیمت گذاری شدند. با این شرایط «دنامعمولی» امروز ۵۰۳ میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شد رشدی ۶ میلیونی را تجربه کرد و «دنا پلاس توربو اتومات» هم با افزایش چهار میلیونی در بازار ۶۴۴ میلیون دست به دست شد.

در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز «پژو ۲۰۷ دنده‌ای» تنها خودرویی بود که بدون تغییر راهی بازار شد و ۵۲۵ میلیون قیمت گذاری شد.

 افزایش 20 میلیونی «هایما S7 پلاس» در یک روز + جدول قیمت

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....