تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 اردیبهشت 1402 - 21:44
کد خبر : 125954

افزایش سن ازدواج باعث رشد قابل توجه ناباروری

افزایش سن ازدواج باعث رشد قابل توجه ناباروری

معاون بیمه و خدمات سلامت اداره کل بیمه سلامت گلستان گفت: افزایش سن ازدواج باعث رشد قابل توجه ناباروری در گلستان شده است و ۵۰ درصد از نوزادان با انجام عمل سزارین متولد می‌شوند .   اقتصاددان :  علی رضا صحرایی در جمع خبرنگاران اظهارکرد: درحال حاضر مرکز نهال در بیمارستان صیاد شیرازی شهرگرگان تنها

معاون بیمه و خدمات سلامت اداره کل بیمه سلامت گلستان گفت: افزایش سن ازدواج باعث رشد قابل توجه ناباروری در گلستان شده است و ۵۰ درصد از نوزادان با انجام عمل سزارین متولد می‌شوند .

  اقتصاددان :  علی رضا صحرایی در جمع خبرنگاران اظهارکرد: درحال حاضر مرکز نهال در بیمارستان صیاد شیرازی شهرگرگان تنها مرکز درمان ناباروری دراستان است که بیمه سلامت استان ۹۰ درصد هزینه درمان برای افرادی که تحت پوشش این بیمه هستند پرداخت می کند.

وی ادامه داد: طی یک سال اخیر بیمه سلامت استان یک میلیار تومان برای درمان سرپایی،معرفی حدود ۷۰۰ بیمار خاص بانک برای دریافت تسهیلات، پرداخت حدود یک میلیارد تومان برای هزینه بستری ناباروری پرداخت کرده است.

وی یاداور شد: افزایش سن جمعیت دراستان و کشور نگرانی های شدیدی را به‌ وجود آورده  است و در دولت تصمیماتی گرفته شد که در نهایت به تصویب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت شده است.متاسفانه با افزایش سن ازدواج و سن باروری موجب رشد قابل توجه ناباروری در استان شده است.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....