تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 آبان 1401 - 21:49
کد خبر : 106375

اعلام اسامی بدهکاران بدحساب بانک توسعه صادرات ایران

اعلام اسامی بدهکاران بدحساب بانک توسعه صادرات ایران

بانک توسعه صادرات ایران اسامی بدهکاران بیش از ۱۰۰۰ میلیارد ریال خود تا پایان شهریور ۱۴۰۱ را اعلام کرد.   به گزارش اقتصاددان به نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران، حسب مقررات جاری کشور و همچنین تاکید وزارت امور اقتصادی و دارایی مبنی بر اعلام اسامی بدهکاران بدحساب بانکی، فهرست به روز رسانی

بانک توسعه صادرات ایران اسامی بدهکاران بیش از ۱۰۰۰ میلیارد ریال خود تا پایان شهریور ۱۴۰۱ را اعلام کرد.

  به گزارش اقتصاددان به نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران، حسب مقررات جاری کشور و همچنین تاکید وزارت امور اقتصادی و دارایی مبنی بر اعلام اسامی بدهکاران بدحساب بانکی، فهرست به روز رسانی شده بدهکاران بدحساب بانک توسعه صادرات در وب سایت این بانک درج شد.

فهرست اسامی بدهکاران بیش از ۱۰۰۰ میلیارد ریال بانک توسعه صادرات ایران:

Edbi 2 اقتصاددان نوشته
با عنایت به عدم بازپرداخت اقساط، مانده بدهی گروه صنعتی پژوهشی فرهیختگان زرنام در تاریخ ۱۴۰۱/۳/۲۰ در سرفصل غیرجاری قرار گرفت لکن بر اساس دستور موقت صادره از سوی شعبه ۱۱۱ دادگاه عمومی حقوقی تهران(مجتمع قضایی عدالت)، به تاریخ ۱۴۰۱/۰۵/۲۰ بدهی مذکور موقتاً تا زمان رسیدگی و صدور حکم قطعی به سرفصل تسهیلات جاری منتقل شده است.
شرکت رویای آبی کیش در تاریخ ۱۴۰۱/۵/۲۴ مبلغ ۶۰۰ میلیارد ریال بابت تصفیه بخشی از بدهی خود نزد بانک را تامین نمود که از محل آن مبلغ ۲٫۱۷۹٫۰۵۰ یورو ارز خریداری شده است. درباره نحوه ساماندهی باقی مانده بدهی مقرر است پس از مذاکره و اخذ نظر قاضی محترم پرونده، تصمیم ­گیری شود.
توضیح ضروری: مانده بدهی اشخاص مذکور قطعی نبوده و در زمان بازپرداخت، متناسب با نوسانات نرخ ارز، وجه التزام متعلقه، هزینه­ های قضایی و اجرایی و… محاسبه و تعیین خواهد شد.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....