تاریخ انتشار : جمعه 22 دی 1402 - 21:12
کد خبر : 153645

در جنگ رسانه‌ای قرار داریم

اصحاب رسانه جز نخبگان کشورند

اصحاب رسانه جز نخبگان کشورند

اقتصاددان : عضو هئیت دولت و رئیس‌ شورای اطلاع رسانی گفت: کشور در‌ شرایط‌ کنونی‌ در‌ جنگ رسانه‌ای با معاندان و دشمنان قرار دارد. عضو هیئت دولت و رئیس شورای اطلاع رسانی گفت: در برابر بمباران خبری با سویه منفی از طرف رسانه‌های غربی و معاند که در صدد برهم زدن امنیت روانی مردم هستند قرار

اقتصاددان : عضو هئیت دولت و رئیس‌ شورای اطلاع رسانی گفت: کشور در‌ شرایط‌ کنونی‌ در‌ جنگ رسانه‌ای با معاندان و دشمنان قرار دارد. عضو هیئت دولت و رئیس شورای اطلاع رسانی گفت: در برابر بمباران خبری با سویه منفی از طرف رسانه‌های غربی و معاند که در صدد برهم زدن امنیت روانی مردم هستند قرار داشته و به عنوان فعالان رسانه‌ای باید در مقابله با توطئه‌های دشمنان ایستادگی و کنیم.

سپهر خلجی پنجشنبه شب در نشست با مدیران و اصحاب رسانه با عنوان همایش تبیین الزامات تحول در اطلاع رسانی دولت اظهار داشت: استان فارس با داشتن ظرفیت‌های مختلف به عنوان قطب گردشگر و عمرانی چرا با این همه استعداد و تنوع فرهنگی و تاریخی‌ در‌ جایگاه واقعی خود قرار‌ نگرفته است.
وی با اشاره به اینکه این استان با احداث آزاد راه شیراز اصفهان و محور در حال ساخت آزاد راه شیراز بوشهر و خطوط ریلی در حوزه عمرانی خوب عمل کرده و نیاز به اطلاع رسانی از‌ سوی اصحاب رسانه دارد، خاطر‌ نشان‌ کرد: با ایجاد خدمات ارائه شده از سوی دولت سیزدهم نباید خود را جدا از دولت‌خدمتگزار بدانیم و باید علاوه بر نقد منصفانه به عنوان عنصر رسانه‌ای همگام با پیشرفت گام برداشته شود.

خلجی در مورد آمار رسمی نرخ بیکاری تصریح کرد: در حوزه اشتغال سیر صعودی داشته و نرخ بیکاری در ۲۰ استان در وضعیت مناسبی قرار دارد و تنها ۱۲ استان در حد انتظار نیست.

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت ابراز داشت: در کردستان بعد از ۲۰ سال خطوط ریلی به این استان رسید که نشان از امید در این منطقه از کشورمان است.

وی اظهار داشت: اصحاب رسانه جزء نخبگان کشور هستند و در این راستا کشور در سال گذشته دچار پروژه امنیتی و بحرانی شد و نیز آسیب شدیدی در حوزه ارز به وجود آمد و در‌ این راستا در شرایط همه جانبه جنگی قرار داشته و با مقاومت، ایستادگی و تلاش‌ دولت ارز متغیر از ۶۰ تومان به نقطه تثبیت رسیده است.

خلجی ابراز داشت: دراختیار قرار دادن اینترنت رایگان به خبرنگاران و نیز بر اساس مصوبه دولت مسئولیت اطلاع‌رسانی‌ از‌ عملکرد دستگاه‌ها از دوش‌ مدیران روابط‌ عمومی‌ها برداشته‌ شده و بر عهده مسئولان گذاشته شده است و در این‌ مورد اگر مدیری عملکرد ضعیفی داشته و درک رسانه‌ای نداشته باید جابه جا شود.

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت اضافه کرد: آشفتگی‌ رسانه در انعکاس حوادث تروریستی کرمان، همراهی رسانه با جریان خبر، واگذاری زمین یا ساخت مسکن برای خبرنگاران، دانستن ظرفیت رسانه، بر طرف کردن سکوت خبری، سهم رسانه در ارائه خدمات دولت با روایت صحیح باید مورد توجه قرا گیرد.

خلجی ابراز داشت: همراهی رسانه در احداث پروژه عمرانی، گردشگری، و خطوط ریلی از ابتدا تا پایان پروژه، راه‌اندازی اتاق فکر در استانداری با حضور اصحاب رسانه از جمله رویکرد شورای اطلاع رسانی دولت است.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان فارس در ادامه این نشست افزود: نقد مردم بر اساس شعارهای دولت است چراکه دولت عملکرد خود را با رژیم پهلوی مقاسه می‌کند در صورتی که مردم باکشورهای همسایه بررسی می کنند.

وحید رضایی بیان داشت: دستاوردهای فناورانه زمانی محقق می شود که مردم در برابر معضلات و مشکلات احساس امید کند.

وی بیان داشت: به فرموده مقام معظم رهبری حمایت از رسانه کار سختی نیست، و در‌ این‌مورد هزاران میلیارد صرف مسائل عمرانی می شود و برای رسانه هیچ گونه پیوست مالی در نظر‌ گرفته نشده است.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....