تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 اسفند 1399 - 13:40
کد خبر : 39597

اسباب‌کشی در ایام نوروز ممنوع شد

اسباب‌کشی در ایام نوروز ممنوع شد

فرمانده انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد از روز پنجشنبه ۲۸ اسفند ۹۹ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ هرگونه اسباب‌کشی و جابه‌جایی اثاثیه در پایتخت بدون اجازه گرفتن از کلانتری‌ها ممنوع است.   به گزارش اقتصاددان به نقل از ایسنا،  سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در این باره گفت: اسباب‌کشی و هرگونه جابه‌جایی وسایل منزل از

فرمانده انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد از روز پنجشنبه ۲۸ اسفند ۹۹ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ هرگونه اسباب‌کشی و جابه‌جایی اثاثیه در پایتخت بدون اجازه گرفتن از کلانتری‌ها ممنوع است.

  به گزارش اقتصاددان به نقل از ایسنا،  سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در این باره گفت: اسباب‌کشی و هرگونه جابه‌جایی وسایل منزل از ۲۸ اسفند ماه ۹۹ تا ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۰ ممنوع است و اگر شهروندان بخواهند اسباب‌کشی کرده یا اثاثیه‌ای را جابه‌جا کنند باید به کلانتری محل مراجعه و مجوز لازم را دریافت کنند.

وی درباره چگونگی دریافت مجوز نیز بیان کرد: همان‌طور که گفتم متقاضیان باید به کلانتری مراجعه و فرم‌هایی را که در اختیار کلانتری‌ها قرار داده‌ایم دریافت و تکمیل کنند تا مجوز مربوطه برایشان صادر شود.

رحیمی درباره تمهیدات نوروزی پلیس نیز گفت: بیش از ۲۰ هزار نیروی پلیس پایتخت در نوروز ۱۴۰۰ در آماده‌باش هستند. طرح نوروزی پلیس در پایتخت از ۲۸ اسفند آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

به گفته وی در اجرای این طرح علاوه بر آماده‌باش پلیس‌های پیشگیری، آگاهی، راهور و… کلانتری‌ها، کانکس‌های پلیس نیز فعال بوده و ۱۹۰ ایستگاه نوروزی نیز اقدام به ارائه خدمات شبانه‌روزی به شهروندان خواهند کرد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: در طول تعطیلات نوروزی گشت‌های خودرویی، موتوری و پیاده پلیس در سطح محلات افزایش خواهد یافت و اقدام به گشت‌زنی در معابر و محلات خواهند کرد.

 

 

خواننده معزز سلام ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر بالا در پایین صفحه ( ثبت دیدگاه) موجب امتنان است .

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....