تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 اسفند 1401 - 19:51
کد خبر : 117393

ادامه داستان مسمومیت سریالی دانش‌آموزان در مدارس

ادامه داستان مسمومیت سریالی دانش‌آموزان در مدارس

هیچ کس بر اثر مسمومیت‌ها فلج نشده است وزیر کشور درباره مسمومیت دانش آموزان توضیحاتی را ارائه کرد. احمد وحیدی وزیر کشور امروز چهارشنبه (۱۰ اسفند) در مورد مسمومیت‌های دانش‌آموزان گفت: پیرو حوادث اخیر در مورد مسمومیت دانش آموزان در خدمت برخی مسئولان بودیم. درصد بالایی از آنچه که تحت عنوان عارضه مطرح شده بود

هیچ کس بر اثر مسمومیت‌ها فلج نشده است

وزیر کشور درباره مسمومیت دانش آموزان توضیحاتی را ارائه کرد.

احمد وحیدی وزیر کشور امروز چهارشنبه (۱۰ اسفند) در مورد مسمومیت‌های دانش‌آموزان گفت: پیرو حوادث اخیر در مورد مسمومیت دانش آموزان در خدمت برخی مسئولان بودیم. درصد بالایی از آنچه که تحت عنوان عارضه مطرح شده بود بالای نود درصد مربوط به عوامل خارجی نبوده است .

وحیدی در ادامه گفت: کسانی هم که علایمی مثل سردرد داشتند و به بیمارستان رفتند غالب آن‌ها در ساعات اولیه بدون نیاز به درمان خاصی مرخص شدند و تقریبا ده نفر بیشتر نگهداری شدند.

وزیر کشور گفت: هیچکس در رابطه با مسمومیت‌های مدارس تاکنون دستگیر نشده و این خبر‌ها کذب است تا کنون گزارشی از ماده خاص سمی نداشتیم️ مسئله ماجراجویی شخصی توسط عوامل اطلاعاتی در حال بررسی است.️رسانه‌های خارجی برای بازی با روح و روان خانواده‌ها اخبار درست را منتشر نمی‌کنند.

وزیر کشور تصریح کرد: دستگاه های اطلاعاتی کسانی که موثر بوده باشند چه وابسته به گروهک ها بوده و چه از روی ماجراجویی بیرون مدرسه یا داخل مدرسه این اقدام را انجام داده باشند کشف خواهند کرد.مواردی هم پیدا نشده است تا براساس آن بتوانیم قاطعانه بگوییم عامل مشخصی باعث این اتفاق شده است. ولی همچنان دستگاه‌های اطلاعاتی در حال کار هستند.

وحیدی گفت: دشمنان ما خیلی علاقه داشتند و دارند که کشور را با عملیات‌های مختلف دچار مشکل کنند. این بار هم خباثت خودشان را نشان دادند تا با روح و روان عزیزان و دلبندان ما بازی کنند و آن‌ها را دچار‌هراس کنند. این مسأله را در رسانه‌های خارجی و گروه‌های مزدور می‌بینم.

وی افزود: برخی هم بعضاً موضع گیری‌های می‌کنند که قرین به صحت نیست. چون اطلاعات دقیقی ندارند. این افراد اظهار نظر‌های متفاوتی می‌کنند که باید مراقبت کنند و بی جهت هراس افکنی نکنند. نباید دانش آموزان عزیز ما را دچار نگرانی کنند باید از این مسأله مراقبت کرد.

وحیدی افزود: به هرحال کار توسط دستگاه‌های ذی ربط در حال پی گیری است. وزیر آموزش و پرورش کاملا در میدان هستند و وزارت بهداشت کار را دنبال می‌کنند. سایر دستگاه‌ها مثل پدافند غیر عامل نیز در میدان هستند. انشاالله جزیات جدید هم اگر مشخص شد اطلاع رسانی می‌شود. باید از هراس افکنی و یا تلاش برای تعطیلی مدارس که بیگانگان به آن مایلند پرهیز شود.

وی در پایان گفت: همه مسایل توسط دوستان اطلاعاتی ما و تخصصی ما دنبال می‌شود تا به جزییات بیشتری دست یابند و به اطلاع ملت برسانند.

جدول مربوط به بروز‌رسانی لیست مدارس از مسمویت‌های سریالی دانش‌آموزان

قم، وردنجان چهارمحال و بختیاری، ساری، اردبیل، قوچان، تربت جام، تهران، بروجرد و قروین و …

download 1 اقتصاددان نوشته

جزییاتی از مسمومیت ۶۰ دانش‌آموز در دبستان دخترانه فرشتگان بروجرد/ بچه‌ها می‌گویند شیئی را دیده‌اند که از بیرون به داخل مدرسه پرتاب شده

تعدادی از دانش آموزان دبیرستان احمدیه بروجرد می‌گویند قسمتهایی از بدنشان در مدرسه فلج شده است، یک پزشک در بیمارستان بروجردی می‌گوید که مسمومیت دانش آموزان از هرچه که بوده، از استشمام گاز مونوکسیدکربن نبوده، دو دانش آموز مدرسه ۱۵ خرداد بروجرد می‌گویند که شیئی شبیه یک بمب کوچک را دیده‌اند که از بیرون مدرسه به حیاط پرتاب شده و ماده ای که از آن بیرون می آمده، آنها را مسموم کرده و فاطمه مقصودی، نماینده بروجرد هم می‌گوید این مسمومیت‌ها قطعا عمدی است.

خانم «ف» یکی از معلمان پیشین مدرسه ۱۵ خرداد است و  دانش‌آموزان مدرسه ۱۵ خرداد می‌گوید که روز گذشته، چیزی شبیه بمب در بخشی از مدرسه ترکید و از آن دودی با بوی نعنا خارج شد.

سرچ گوگل مسمومیت دانش‌آموزان از سرچ واژه مهسا امینی پیشی گرفت!

IMG 20230301 183306 940 اقتصاددان نوشته

مسمومیت سریالی دانش‌آموزان در مدارس تهران جولان می‌دهد

مسمومیت به مدرسه دخترانه راه زینب رسید

️بعد از انتشار خبر مسمومیت دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه خیام در پردیس تهران، مسمومیت سریالی دانش‌آموزان به مدرسه راه زینب در منطقه ۱۳ تهران رسید.

این خبر را والدین یکی از دانش‌آموزان این مدرسه تایید کرد. این فرد با تایید مسمومیت دانش‌آموزان یکی از کلاس‌های این مدرسه  توضیح داد:

دختر خود من در این کلاس نبوده، کلاس دختر من در طبقه سوم است اما یکی از کلاس‌های طبقه همکف با این مشکل مواجه شده و یکدفعه تمام بچه‌های یک کلاس با هم خوابیده‌اند. بعد هم که اورژانس دم مدرسه آمده و چند تا از بچه‌ها را با خود به بیمارستان برد.

 

یک جامعه شناس: نهادهای رسمی دینی، با محکومیت مساله مسمومیت دختران دانش‌آموز و دلجویی از دختران آسیب‌دیده، اتهام را رفع کنند

محمدرضا جوادی یگانه‏مردم این سرزمین روی رنج دخترانش حساسند و لذا مساله مسمومیت دختران دانش‌آموز اهمیت چند برابری دارد. از آنجا که باوری در حال گسترش است که عامل آن، افراطیون هستند، جا دارد نهادهای رسمی دینی، با محکومیت مساله و دلجویی از دختران آسیب‌دیده، این اتهام را رفع کنند.

 

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....