تاریخ انتشار : یکشنبه 22 مرداد 1402 - 10:41
کد خبر : 135664

ابر سیاه از سر بازار سکه گذشت؟

ابر سیاه از سر بازار سکه گذشت؟

قیمت سکه امامی که مدتی را در کانال ۲۸ میلیون تومان سپری کرده بود، دیروز بیش از ۷۰۰ هزار تومان ارزان شد و در محدوده ۲۷ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان به فروش رسید. اقتصاددان: با داغ شدن اخبار و سیگنال های مثبت سیاسی در روزهای گذشته پیرامون توافق ایران و آمریکا درباره تبادل زندانیان

قیمت سکه امامی که مدتی را در کانال ۲۸ میلیون تومان سپری کرده بود، دیروز بیش از ۷۰۰ هزار تومان ارزان شد و در محدوده ۲۷ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان به فروش رسید.

اقتصاددان: با داغ شدن اخبار و سیگنال های مثبت سیاسی در روزهای گذشته پیرامون توافق ایران و آمریکا درباره تبادل زندانیان ایران و آمریکا و آزادسازی دارایی‌های ارزی بلوکه شده ایران در کره جنوبی، به نظر می‌رسد ابر سیاه از روی بازار ارز و سکه تهران کنار رفته است.

بررسی‌های به عمل آمده از هسته مرکزی بازار نشان می‌دهد که در اولین روز هفته، هم قیمت دلار و هم قیمت سکه در سرازیری افتاد.

قیمت سکه امامی که مدتی را در کانال ۲۸ میلیون تومان سپری کرده بود دیروز بیش از ۷۰۰ هزار تومان ارزان شد و در محدوده ۲۷ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان به فروش رسید.

به نظر می‌رسد که اخبار سیاسی مثبت فعلا لیدر بازار شده است و همین امر باعث شده کمتر کسی تمایل به خرید سکه داشته باشد. کاهش هیجانات صعودی را می‌توان در افت حباب سکه دید.حباب سکه روز گذشته از حدود ۳۰ درصد به ۲۶ درصد رسیده بود.

سی‌ ان‌ ان به نقل از منابع آگاه آمریکایی گزارش داد که هیات‌های تهران و واشنگتن در دو هتل جداگانه در دوحه مذاکرات را انجام دادند و توافق تبادل زندانیان بین واشنگتن و تهران با میانجی‌گری قطر دو سال و نیم به طول انجامید.

بر اساس این گزارش، دوحه میزبان دو هیئت مذاکره کننده ایرانی و آمریکایی بوده و به عنوان میانجی برای انتقال پیام بین دو طرف عمل کرده است.

در شرایط فعلی سکه حمایت محدوده ۲۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و پس از آن حمایت روانی ۲۷ میلیون تومان را پیش رو دارد. مهمترین حمایت سکه محدوده ابتدای کانال ۲۶ میلیون تومان است

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....