تاریخ انتشار : جمعه 23 تیر 1402 - 17:16
کد خبر : 132151

آمادگی از دست دادن پول خود را داشته باشید

آمادگی از دست دادن پول خود را داشته باشید

اندرو بیلی، رئیس بانک انگلستان (BoE)، آشکارا از بیت‌کوین و ارزهای دیجیتال مشابه انتقاد کرد و آن‌ها را به عنوان «دارایی‌های بسیار سوداگرانه» طبقه‌بندی می‌کند. بیلی در طی سخنرانی خود در خانه عمارت در لندن، بر این باور خود تاکید کرد که علیرغم افزایش ارزش ارزهای دیجیتال، پول نقد سنتی در انگلستان باقی می‌ماند. اقتصاددان:

اندرو بیلی، رئیس بانک انگلستان (BoE)، آشکارا از بیت‌کوین و ارزهای دیجیتال مشابه انتقاد کرد و آن‌ها را به عنوان «دارایی‌های بسیار سوداگرانه» طبقه‌بندی می‌کند. بیلی در طی سخنرانی خود در خانه عمارت در لندن، بر این باور خود تاکید کرد که علیرغم افزایش ارزش ارزهای دیجیتال، پول نقد سنتی در انگلستان باقی می‌ماند.

اقتصاددان: اندرو بیلی، رئیس بانک انگلستان (BoE)، آشکارا از بیت کوین و ارزهای دیجیتال مشابه انتقاد کرد و آن‌ها را به عنوان «دارایی های بسیار سوداگرانه» طبقه‌بندی کرد.

همچنین اندرو بیلی در طی سخنرانی خود در لندن، بر این باور خود تاکید کرد که علیرغم افزایش ارزش ارزهای دیجیتال، پول نقد سنتی در انگلستان باقی می‌ماند.

در حالی که این سخنان بیلی تازگی ندارد، تکرار قاطعانه او به عنوان یادآوری نظارت قانونی است که بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال، از سوی بانک های مرکزی انگلستان، تحت آن قرار دارند. بیلی انتقاد خود را صرفاً به ارزهای دیجیتال اختصاص نداد. او همچنین استیبل‌کوین‌ها را هدف قرار داد و آن‌ها را ناتوان از «رعایت استانداردهای پول مطمئن» طبقه‌بندی کرد.

استیبل کوین‌ها، ارزهای دیجیتال وابسته به دارایی‌های واقعی (فیزیکی) مانند دلار آمریکا یا طلا، با هدف ایجاد ثبات در بازار ارزهای دیجیتال که بسیار پر نوسان هسنتد، محبوبیت زیادی کسب کرده‌اند. با این حال، نظرات بیلی نشان دهنده عدم اعتماد به این دارایی‌های دیجیتال است.

بیلی بارها نگرانی‌های خود را در مورد ماهیت سوداگرانه ارزهای دیجیتال ابراز کرده و تاکید کرده است که سرمایه‌گذاران باید آماده باشند که در صورت سرمایه‌گذاری در آن‌ها، تمام پول خود را از دست بدهند.

در ژانویه ۲۰۲۱، بیلی اظهار داشت که ارزهای دیجیتال فاقد ارزش ذاتی هستند. او استدلال کرد که اگرچه مردم ممکن است آن‌ها را به عنوان وسیله پرداخت انتخاب کنند، اما این به آن‌ها ارزش ذاتی نمی‌دهد. موضع او در مورد ارزهای دیجیتال ثابت بوده و به سرمایه‌گذاران بالقوه در مورد خطرات مرتبط با این دارایی‌های بسیار نوسان هشدار داده است. با نگاهی مثبت‌تر، بیلی پیش‌بینی کرد که احتمالاً قیمت مواد غذایی بریتانیا در سال جاری کاهش می‌یابد و در میان تلاطم نااطمینانی اقتصادی مداوم، کمی تسکین ایجاد می‌کند. وی همچنین بر اهمیت پرهیز از ابهام در مورد پول مشتریان در اجرای راهکارهای تسویه حساب بانکی تاکید کرد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....