تاریخ انتشار : سه شنبه 11 مرداد 1401 - 14:11
کد خبر : 96514

آماده باش در بازار دلار

آماده باش در بازار دلار

قیمت دلار در بازار امروز سه شنبه ۱۱ مرداد ماه نوسان محدودی را تجربه کرد. اقتصاددان: بازار ارز در چهارمین روز هفته جاری شاهد نوسان محدود قیمت دلار بود . نرخ دلار امروز در مقایسه با دیروز رنج بود. بازار ارز تهران و سلیمانیه هم آرامش نسبی را تجربه کرد . آماده باش در بازار

قیمت دلار در بازار امروز سه شنبه ۱۱ مرداد ماه نوسان محدودی را تجربه کرد.

اقتصاددان: بازار ارز در چهارمین روز هفته جاری شاهد نوسان محدود قیمت دلار بود . نرخ دلار امروز در مقایسه با دیروز رنج بود. بازار ارز تهران و سلیمانیه هم آرامش نسبی را تجربه کرد .

آماده باش در بازار دلار

به نظر می رسد پیشنهاد جدید جوزپ بورل برای احیای برجام زیر ذره بین معامله گران دلار قرار گرفته و بازیگران ارزی در انتظار اخبار قطعی تر هستند ؛ همین امر موجب شده که تمایل معامله گران برای خرید دلار کاهش پیدا کند و بازار به حالت آماده باش در بیاید .

رشد محدود نرخ دلار صرافی ملی

صرافی ملی هم امروز از صبح تا ظهر یک قیمت برای فروش دلار اعلام کرد. نرخ دلار صرافی ملی امروز ۲۷ هزار و ۸۹۴ تومان بود که نسبت به دیروز ۲۷ تومان رشد کرده بود.

معامله گران در انتظار برجام

روز گذشته، سخنگوی وزارت خارجه ایران عنوان کرد، بعد از تبادل پیام‌هایی که در هفته‌های اخیر که رخ داد و بررسی‌هایی که روی متون پیشنهادی انجام شد، این احتمال وجود دارد در آینده نزدیک بتوانیم در خصوص تعیین زمان مذاکرات رفع تحریم‌ها به نتیجه‌ای برسیم و احتمالاً شاهد دور جدیدی از مذاکرات باشیم.

وزیر امور خارجه ایران گفته در حال بررسی پیشنهاد بورل هستیم و آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا از بسته پیشنهادی بورل حمایت کرده است.

قیمت سکه و طلا چقدر شد ؟

قیمت اونس طلا امروز با ۱۷۷۰ دلار معامله شد. در بازار داخلی ایران هم قیمت طلا ۱۸ عیار ظهر امروز ۱ میلیون و ۳۶۵ هزار و ۳۰۰ تومان بود که در مقایسه با روز دوشنبه ۳ هزار تومان رشد را نشان می دهد .

قیمت سکه هم امروز در محدوده ۱۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان معامله شد که نسبت به روز قبل تقریبا ۵۰ هزار تومان بالاتر بود.

ارزش ذاتی سکه امروز تقریبا ۱۳ میلیون و ۱۹۶ هزار تومان بود که در مقایسه با قیمت بازار بیش از ۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان فاصله را نشان می دهد. حباب سکه هم امروز در محدوه ۱۲ درصد بود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....