تاریخ انتشار : یکشنبه 16 بهمن 1401 - 16:30
کد خبر : 114474

آغاز پیش فروش ۴ خودروی سایپا از امروز

آغاز پیش فروش ۴ خودروی سایپا از امروز

به مناسبت دهه فجر، پیش فروش خودروهای سایپا برای مادران دارای دو فرزند و بیشتر از امروز ۱۶ بهمن به مدت سه روز اجرا می‌شود. اقتصاددان: به مناسبت دهه فجر، پیش فروش محصولات سایپا برای مادران دارای دو فرزند و بیشتر (طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت) از امروز ۱۶ بهمن به مدت

به مناسبت دهه فجر، پیش فروش خودروهای سایپا برای مادران دارای دو فرزند و بیشتر از امروز ۱۶ بهمن به مدت سه روز اجرا می‌شود.

اقتصاددان: به مناسبت دهه فجر، پیش فروش محصولات سایپا برای مادران دارای دو فرزند و بیشتر (طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت) از امروز ۱۶ بهمن به مدت سه روز اجرا می‌شود.

در این طرح، چهار محصول ساینا S دوگانه‌سوز، کوییک مدل GX، کوییک R اتوماتیک و کوییک R مدل GX در قالب طرح پیش فروش یکساله برای مادران دارای دو فرزند و بیشتر عرضه می‌شود.متقاضیان طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت (مادران) می‌توانند از ساعت ۹ صبح امروز به مدت سه روز با مراجعه به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا در این طرح ثبت‌نام کنند.

براساس اعلام سایپا؛ افتتاح حساب وکالتی و واریز بخشی از وجه خودرو، شامل متقاضیان طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نمی‌شود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....