تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 بهمن 1400 - 19:36
کد خبر : 77185

آغاز ثبت نام استخدام در قوه قضاییه از امروز

آغاز ثبت نام استخدام در قوه قضاییه از امروز

ثبت نام متقاضیان در آزمون استخدامی کارکنان اداری قوه قضاییه از امروز سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ آغاز شده و تا روز ۲۸ بهمن ماه ادامه خواهد داشت. این معاونت در اطلاعیه ای با اشاره به آغاز فرایند ثبت نام در آزمون استخدام کارکنان اداری قوه قضائیه افزود: داوطلبان متقاضی ثبت نام و شرکت در

ثبت نام متقاضیان در آزمون استخدامی کارکنان اداری قوه قضاییه از امروز سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ آغاز شده و تا روز ۲۸ بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

این معاونت در اطلاعیه ای با اشاره به آغاز فرایند ثبت نام در آزمون استخدام کارکنان اداری قوه قضائیه افزود: داوطلبان متقاضی ثبت نام و شرکت در آزمون استخدام کارکنان اداری قوه قضاییه در سال ۱۴۰۰ منحصراً باید به صورت اینترنتی از طریق سایت جهاد دانشگاهی به نشانی: https://hrtc.ir/ اقدام کنند.

بر اساس این اطلاعیه، ثبت نام متقاضیان از امروز سه شنبه مورخ ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ آغاز شده و تا روز پنجشنبه ۲۸ بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

طبق اعلام معاونت منابع انسانی قوه قضاییه، ضرورت دارد متقاضیان در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی آزمون و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام، نسبت به ثبت‌نام در آزمون فوق اقدام نمایند.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....