تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 مرداد 1402 - 20:51
کد خبر : 135404

آغاز تحویل محصولات ایران خودرو

آغاز تحویل محصولات ایران خودرو

  اقتصاددان :   پیامک واریز وجه برای متقاضیان خرید خودروهای هایما اس۷، با اولویت پاییز ۱۴۰۲ سامانه یکپارچه ارسال شد. هجدهمین مرحله فراخوان اولویت‌بندی سامانه یکپارچه فروش خودرو شرایط فروش فوق العاده (هایما اس۷) شرکت ایران خودرو با موعد تحویل ۹۰ روزه صرفاً برای منتخبین بخش دوم اولویت های پاییز ۱۴۰۲ ، به شرح جدول

  اقتصاددان :   پیامک واریز وجه برای متقاضیان خرید خودروهای هایما اس۷، با اولویت پاییز ۱۴۰۲ سامانه یکپارچه ارسال شد.

هجدهمین مرحله فراخوان اولویت‌بندی سامانه یکپارچه فروش خودرو شرایط فروش فوق العاده (هایما اس۷) شرکت ایران خودرو با موعد تحویل ۹۰ روزه صرفاً برای منتخبین بخش دوم اولویت های پاییز ۱۴۰۲ ، به شرح جدول ذیل ارائه می‌شود.

4825nndm6n4gt7hrcyr7

فقط برای متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت نام کرده‌اند و اسامی آنها به‌عنوان بخش دوم اولویت پاییز ۱۴۰۲ فروش فوق‌العاده (فراخوان) به این شرکت شده است پیامک ادریافت کرده‌اند. همچنین در صورتی‌که در سایت فروش اینترنتی ایران‌خودرو اسامی آنها درج شده باشد می‌توانند دراین بخشنامه ثبت‌نام کنند. مهلت واریز وجه نیز تنها تا ۳۱ مرداد است.

بخشنامه جدید سایپا

امروز بخشنامه واریز وجه و ثبت‌نام منتخبین طرح عادی در دومین طرح سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی ویژه منتخبین عادی برای محصولات ساپیا نیز منتشر شد.

در این بخشنامه آمده است: پیرو اعلام نتایج در دومین طرح سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی به اطلاع نمایندگی‌ها و متقاضیان حائز شرایط که در خرداد ماه سال جاری نسبت به ثبت‌نام اولیه برای خودروهای گروه ساینا و شاهین اقدام کرده و اولویت آنها بهار ۱۴۰۳ تعیین شده است و در تاریخ ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ پیامکی به آنها ارسال شده و امکان واریز وجه خودرو و ثبت‌نام اعلام می‌شود.

تاریخ و نحوه ثبت‌نام

متقاضیان حائز شرایطی که پیامک امکان واریز وجه را در تاریخ ذکر شده برای آنها از طریق سامانه گروه سایپا ارسال شده است می‌توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی به آدرس https:٫٫saipa.iranecar.com و ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری نسبت به واریز وجه و ثبت‌نام اقدام کنند.

لازم به ذکر است متقاضیانی که قبلا نسبت به ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام کرده‌اند نیاز به دریافت مجدد کد کاربری و کلمه عبور ثبت نام ندارند.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....