تاریخ انتشار : یکشنبه 18 اردیبهشت 1401 - 18:53
کد خبر : 87001

آرامش پس از طوفان پرتیراژهای ایران خودرو + جدول قیمت

آرامش پس از طوفان پرتیراژهای ایران خودرو + جدول قیمت

محصولات پرتیراژ ایران خودرو پس از یک روز طوفانی امروز۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ به آرامش رسیدند و بدون تغییر دربازار عرضه شدند. اقتصاددان: رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز و با کاهش اندک نرخ دلار در بازار قیمت خودرو شکل احتیاطی به خود گرفت و بدون تغییر در بازار قیمت خورد. به گفته

محصولات پرتیراژ ایران خودرو پس از یک روز طوفانی امروز۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ به آرامش رسیدند و بدون تغییر دربازار عرضه شدند.

اقتصاددان: رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز و با کاهش اندک نرخ دلار در بازار قیمت خودرو شکل احتیاطی به خود گرفت و بدون تغییر در بازار قیمت خورد. به گفته فعالان بازار خودرو جهش عجیب قیمت پرتیراژهای ایران خودرو در حالی رقم خورد که بازار کشش رشد این چنینی را ندارد و موجب می شود تا خریداران بیش از پیش از بازار فاصله گیرند. اتفاقی که در حال حاضر رخ داده و خریداران به ندرت وارد بازار می شوند.

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو ۲۰۷ دنده ای»، «پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای»، «سمند LX» ، «سمند LX با موتورEF7» و «سمند سورن پلاس»، «دنا معمولی» ، «رانا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز خانواده سمند بدون تغییر در بازار عرضه شدند و با این شرایط «سمند LX» در بازار امروز ۲۸۳ میلیون تومان قیمت خورد و «سمند LX با موتورEF7 » هم میلیونی ۳۳۵ میلیون تومان در بازار عرضه شد. «سمند سورن پلاس» هم که روز گذشته روز طوفانی در بازار داشت امروز بدون تغییر ۳۵۰ میلیون تومانی شد. به گفته فعالان بازار خودرو کمبود عرضه در بازار موجب افزایش قیمت این خودرو شده است.

از سوی دیگر امروز«رانا پلاس» بدون تغییر ۳۳۰ میلیون قیمت خورد و تغییر قیمتی نداشت. همچنین براساس ارزیابی های صورت گرفته «دنا معمولی» هم بدون تغییر در بازار ۳۸۶ میلیون تومان معامله شد و «دنا پلاس توربو اتومات» نیز ۵۰۲ میلیون تومان قیمت گذاری شد و تغییری نداشت.

همچنین ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که امروز در میان خانواده پژو ۲۰۷ «پژو ۲۰۷ دنده ای» بدون تغییر ۴۰۵ میلیون تومان دست به دست شد و قیمت «پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای» نیز ۴۱۲ میلیون تومان به فروش رسید.

 آرامش پس از طوفان پرتیراژهای ایران خودرو + جدول قیمت

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....