تاریخ انتشار : شنبه 19 آذر 1401 - 21:39
کد خبر : 109743

آرامش بازار خودرو در روز نوسان دلار + جدول قیمت

آرامش بازار خودرو در روز نوسان دلار + جدول قیمت

رصد بازار پرطرفدارهای ایران خودرو از تداوم رشد قیمت «سمند LX با موتورEF7» و «دنا معمولی» در بازار حکایت دارد. اقتصاددان: قیمت ایران خودرویی‌ها در دو هفته گذشته به دفعات رکورد رشد قیمت را شکست، اما امروز کمی آرامتر از روزهای قبل و با رشد ۲ میلیونی برخی از خودروهای در بازار قیمت گذاری شدند.

رصد بازار پرطرفدارهای ایران خودرو از تداوم رشد قیمت «سمند LX با موتورEF7» و «دنا معمولی» در بازار حکایت دارد.

اقتصاددان: قیمت ایران خودرویی‌ها در دو هفته گذشته به دفعات رکورد رشد قیمت را شکست، اما امروز کمی آرامتر از روزهای قبل و با رشد ۲ میلیونی برخی از خودروهای در بازار قیمت گذاری شدند. آرامش نسبی در حال در این بازار به وجود آمد که دلار امروز شکلی افزایشی به خود گرفت و این رشد شامل حال سکه هم شد؛ با این حال پرطرفدارهای ایران خودرو تصمیم گرفتند که امروز را با نوسان اندک راهی بازار شوند. به گفته فعالان بازار خودرو شاید انتظار برای ورود خودروهای وارداتی را بتوان یکی از دلیل آرامش بازار داخلی ها دانست، هرچند فعالان این بازار بر این نکته نیز تاکید می کنند که بازار خودرو در شرایطی قرار دارد که امکان پیش بینی آن بسیار سخت شده، اما در شرایط نرمال می توان گفت بازار خودرو باید در انتظار خودروهای وارداتی روزهای آرامی را پشت سرگذارد.

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو ۲۰۷ دنده ای»، «هایما S7 پلاس»، «سمند LX با موتورEF7»، «تارا دنده ای»، «دنا معمولی» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمند LX با موتورEF7» امروز در بازار با افزایش ۲ میلیونی در بازار ۳۸۷ میلیون تومانی شد، اما «هایما S7پلاس» امروز هم بدون تغییر راهی بازار شد و در بازار یک میلیارد و ۱۲۰میلیون تومان دست به دست شد. در بازار امروز قیمت «تارا دنده ای» هم تغییر نداشت و ۵۱۹ میلیون تومان در بازار قیمت خورد.

رصد بازار همچنین نشان دهنده آن است که «دنامعمولی» در بازار رشدی ۲ میلیونی داشت و ۴۴۸ میلیون تومان قیمت خورد. «دنا پلاس توربو اتومات» هم ۶۱۰ میلیون تومانی شد و تغییر قیمت نداشت. اما «پژو ۲۰۷ دنده‌ای» که هفته گذشته رکورددار رشد قیمت در بازار بود و افزایشی ۲۰ میلیونی را تجربه کرده بود امروز بدون تغییر در بازار ۴۷۲ میلیون تومان دست به دست شد.

 آرامش بازار خودرو در روز نوسان دلار + جدول قیمت

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....