تاریخ انتشار : یکشنبه 16 آذر 1399 - 21:30
کد خبر : 27154

آخرین صورتحساب سهام عدالت

آخرین صورتحساب سهام عدالت

 چرا سهام عدالت کمتر از شاخص کل رشد کرد؟ در پایان معاملات امروز بازار سهام در حالی که شاخص کل بیش از ۲ درصد رشد داشت اما ارزش سهام عدالت ۱/۵ درصد رشد کرد، اما چرا رشد سهام عدالت کمتر از شاخص کل شده است؟ در پایان معاملات امروز ارزش سهام عدالت بعد از رشد

 چرا سهام عدالت کمتر از شاخص کل رشد کرد؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام در حالی که شاخص کل بیش از ۲ درصد رشد داشت اما ارزش سهام عدالت ۱/۵ درصد رشد کرد، اما چرا رشد سهام عدالت کمتر از شاخص کل شده است؟

در پایان معاملات امروز ارزش سهام عدالت بعد از رشد ۱/۵ درصدی به ۱۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید. این در حالی بود که رشد شاخص کل بیشتر از رشد ارزش سهام عدالت بود.

سهام عدالت 16 آذر اقتصاددان نوشته

 

به گزارش اقتصاددان به نقل از تجارت نیوز ، معمولا ارزش سهام عدالت بیشتر از شاخص کل رشد می‌کرد اما پس از شروع رشد بازار سهام از حدود سه هفته قبل روند شاخص هم‌وزن بهتر از شاخص کل است و برخی از نمادهای سبد سهام عدالت روند صعودی و برخی از این نمادها روند نزولی دارند و به همین دلیل ارزش سهام عدالت دیگر مانند قبل اندازه شاخص کل رشد نمی‌کند.

ارزش سهام عدالت در حالی به ۱۴/۲ میلیون تومان رسیده است که فروش این سبد در بازار سهام متوقف شده و قبل از دوره اصلاح ارزش این سبد حدود ۲۱ میلیون تومان بوده است.

با این حساب ارزش ۶۰ درصد سهام عدالت قابل فروش به ۸ میلیون و ۵۷۲ و ۳۰ درصد آن به ۴ میلیون و ۲۸۹ هزار تومان رسیده است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....