تاریخ انتشار : شنبه 29 اردیبهشت 1403 - 23:03
کد خبر : 167064

خطر بالا آمدن آب رودخانه‌ها و تگرگ

هشدار مدیریت بحران البرز

هشدار مدیریت بحران البرز

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز با اعلام سطح زرد هواشناسی، نسبت به بالا آمدن آب رودخانه ها و مسیل های فصلی هشدار داد. به گزارش اقتصاددان به نقل از ایرنا، «مهدی مهرور» مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز با اعلام سطح زرد هواشناسی، نسبت به بالا آمدن آب رودخانه ها و مسیل های فصلی هشدار داد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز با اعلام سطح زرد هواشناسی، نسبت به بالا آمدن آب رودخانه ها و مسیل های فصلی هشدار داد.

به گزارش اقتصاددان به نقل از ایرنا، «مهدی مهرور» مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز با اعلام سطح زرد هواشناسی، نسبت به بالا آمدن آب رودخانه ها و مسیل های فصلی هشدار داد.

وی افزود: تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از فعالیت امواج کوتاه و کم دامنه در منطقه البرز مرکزی و استان البرز است که به دلیل ماهیت تندری و فعالیت محلی آن در بعضی ساعات وزش باد به نسبت شدید، گرد، خاک و در پاره ای نقاط استان رگبار، رعد برق و تگرگ رخ خواهد داد.

وی در ادامه اثر مخاطره این سامانه را آب گرفتگی معابر، بالا آمدن آب رودخانه ها و مسیل های فصلی، شکستگی درختان و سقوط سازه های موقت و سست ، اختلال تردد در معابر شهری و بین شهری حین وقوع بارش های تندری عنوان کرد .

مهرور تاکید کرد: بنابراین اطمینان از استحکام سازه های موقت و سست و رعایت نکات ایمنی در فعالیت های عمرانی، احتیاط در عبور و مرور و عدم پارک خودرو در کنار ساختمان های نیمه کاره و درختان کهن سال، خودداری از توقف در حاشیه رودخانه ها و مسیل های فصلی و دامنه کوه ها، پرهیز از فعالیت های کوهنوردی ضروری است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × یک =