تاریخ انتشار : دوشنبه 15 آبان 1402 - 17:29
کد خبر : 145905

جهان شریکِ واقعیت پویای فرصت‌های چین

جهان شریکِ واقعیت پویای فرصت‌های چین

مساحت نمایشگاه تجاری و تعداد شرکت‌های «فهرست فورچون ۵۰۰»، شرکت‌های برجسته صنعتی،‌ بنگاه‌های کوچک و متوسط نوآوری شرکت‌کننده در این نمایشگاه در بهترین حالت قرار دارد. انتظارات جهانی و اعتماد به بازار چین واضح و آشکار است. نمایشگاه بین‌المللی واردات چین به یک جشنواره برای جامعه تجاری جهان تبدیل شده است. در میان بیش از

مساحت نمایشگاه تجاری و تعداد شرکت‌های «فهرست فورچون ۵۰۰»، شرکت‌های برجسته صنعتی،‌ بنگاه‌های کوچک و متوسط نوآوری شرکت‌کننده در این نمایشگاه در بهترین حالت قرار دارد. انتظارات جهانی و اعتماد به بازار چین واضح و آشکار است.

نمایشگاه بین‌المللی واردات چین به یک جشنواره برای جامعه تجاری جهان تبدیل شده است.

در میان بیش از ۳۴۰۰ شرکتی که از کشورهای مختلف در نمایشگاه حضور دارند، تعداد قابل توجهی در گذشته حضور یافته یا حتی هر سال در CIIE شرکت کرده‌اند. آنها نمونه عینی ضرب المثل «مشتری پر و پا قرص» هستند. قابلیت جذب این همه مشتری پر و پا قرص قدرتمند‌ترین و انکارناپذیرترین گواه و تجلی ارزش نمایشگاه بین‌المللی واردات چین محسوب می‌شود. این نشان می‌دهد که آنها با شرکت در CIIE به فرصت‌هایی دست یافته و انتظاراتشان از آینده بازار چین خوش‌بینانه است. به همین دلیل در هر دوره از برگزاری، شرکت‌های خارجی جدید در نمایشگاه حضور می‌یابند.

به لحاظ عینی، برخی کشورها ذهنیت بسیار پیچیده‌ای در مواجهه با توسعه سریع چین دارند. آنها هم انتظارات و هم شک و تردیدهایی درباره سیاست‌های اصلاحات و گشایش چین دارند. چین با وجود این وضعیت هر سال فعالانه این نمایشگاه مهم واردات را برگزار کرده و به برگزاری آن یکی پس از دیگری در مواجهه با برخی بدگمانی‌ها از سوی افکار عمومی غرب، ادامه داده است.

هر نمایشگاه پررونق‌تر برگزار شده و جهانی‌سازی اقتصادی چشم اندازی است که نمی‌توان آن را تقلید کرد. صحنه پر جنب و جوش CIIE یک واقعیت آشکار از جهانی است که سود توسعه چین را به اشتراک می‌گذارد.

آغوش نمایشگاه بین‌المللی واردات به روی جهان باز و برای همگان سودمند است. این رویداد به محافل کوچک مبتنی بر نزدیکی یا ایدئولوژی تقسیم نخواهد شد. CIIE همچنین فرصت‌هایی را برای کشورهای کمتر توسعه یافته فراهم آورده است. برگزارکنندگان این رویداد از نخستین دوره برگزاری، به شکل گسترده‌ای از کشورهای کمتر توسعه یافته دعوت به عمل آورده و به هر کدام از این کشورها دو غرفه استاندارد رایگان اختصاص داده‌اند.

در جهان امروز که رویدادها در هم گره خورده‌اند، کجا باید جریان اصلی جهان و جهت آینده را پیدا کنیم؟ اگر از منظر محافل کوچک خاص نگاه کنید، فقط قادر خواهید بود به دنبال درگیری‌های تو در تو باشید و در یک چرخه متناقض استفاده از تناقضات برای اثبات تناقضات بیافتید. اما اگر سری به نمایشگاه بین‌المللی واردات چین بزنید و نگاهی به فناوری‌های پیشرفته خارق العاده و محصولات شرکت‌های برتر بین‌المللی بیاندازید و نگاهی به عرصه قوی‌ترین قدرت خرید و توافقات سازنده داشته باشید، متوجه خواهید شد که این جهان واقعی و واقعیت جهان است.

ز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × 3 =