تاریخ انتشار : یکشنبه 23 اردیبهشت 1403 - 21:12
کد خبر : 166669

شرحی بر پخش سریال جومونگ ۳

شرحی بر پخش سریال جومونگ ۳

بهنام ملکی مدیر مسول اقتصاددان  : فصل سوم جومونگ با نام «جا میونگ گو» (Ja Myung Go) یا امپراطور افسانه ها هم اکنون در حال دوبله و آماده سازی است و بزودی از شبکه های تلویزیونی ایران پخش خواهد شد. این خبر را علی همت مومیوند دوبلور و گوینده فصل سوم سریال «جومونگ» رسانه ای

بهنام ملکی مدیر مسول اقتصاددان  : فصل سوم جومونگ با نام «جا میونگ گو» (Ja Myung Go) یا امپراطور افسانه ها هم اکنون در حال دوبله و آماده سازی است و بزودی از شبکه های تلویزیونی ایران پخش خواهد شد. این خبر را علی همت مومیوند دوبلور و گوینده فصل سوم سریال «جومونگ» رسانه ای کرد و گفت: این روزها فصل سوم جومونگ به نام امپراطور افسانه ها را دوبله می کنیم او گفت: «جا میونگ گو» یا امپراطور افسانه ها ادامه داستان جومونگ است و به نوعی فصل سوم آن سریال محسوب می‌شود که هنوز پخشش شروع نشده است.

سریال جومونگ ۳ به کارگردانی لی جو-هوان به زودی می‌آید و مخاطبان منتظر تماشای سریال جومونگ ۳ با حضور «جا میونگ» (جونگ ریو وون) و «را هی» (پارک مین یانگ) و تعدادی بازیگر جدید باشند.

فصل سوم سریال «جومونگ» با نام «جا میونگ گو» یا امپراطور افسانه ها که هم اکنون در حال دوبله است به زودی در شبکه های تلویزیونی ایرانی عرضه می شود.

تاکنون دو فصل جومونگ به نام افسانه جومونگ و امپراطور بادها پخش شده و حالا خبر رسیده که فصل سوم این سریال پرطرفدار در راه است و بزودی در تلویزیون ایران عرضه می شود.

سریال جومونگ ۳ کی پخش می‌شود؟ زمان دقیق فصل سوم سریال جومونگ

فصل سوم این سریال پرطرفدار در راه است و بزودی در تلویزیون ایران عرضه می شود.

این خبر را علی همت مومیوند، یکی از دوبلورهای سریال امپراطور افسانه ها اعلام کرده و گفت: دوبله فصل سوم سریال «جومونگ» در راه است. علی همت مومیوند دوبلور و گوینده فیلم و سریال ها با اشاره به فعالیت های خود در شبکه نمایش خانگی به خبرنگار مهر بیان کرد: آثاری برای پلتفرم های مختلف داریم. این روزها سریال «هری پاتر» را کار می کنیم که سعید شیخ زاده مدیر دوبلاژ این سریال است.

وی اضافه کرد: در تلویزیون هم درگیر چند سریال کره ای هستیم و این روزها امپراطور افسانه ها» را دوبله می کنیم که ادامه داستان جومونگ است و به نوعی فصل سوم آن سریال محسوب می‌شود که هنوز پخشش شروع نشده است. البته نقش من در این سریال تمام شد اما دوبله آن هنوز ادامه دارد.

سریال جومونگ ۳ کی پخش می‌شود؟ زمان دقیق فصل سوم جومونگ

موضوع و داستان سریال جومونگ ۳ درباره چیست

سریال کره‌ای «پرنسس جا میونگ» (Ja Myung Go) سومین فصل از داستان جومونگ است و از لحاظ موضوع و داستان، ادامه داستان فرمانروایان امپراطوری گوگوریو است؛ داستانی که در سریال جومونگ آغاز شد و با سریال «امپراطور بادها» ادامه پیدا کرد و حالا با سریال پرنسس جا میونگ رواییت دیگر رقم خواهد خورد.

در واقع داستان این فیلم در کشور ناکرانگ اتفاق می‌افتد و شخصیت‌های اصلی آن نیز، دو شاهدخت کشور ناکرانگ و پسر امپراطور موهیول هستند.

در خلاصه داستان سریال جومونگ ۳ آمده: «جا میونگ» و «را هی» دو خواهر ناتنی و شاهزاده خانم‌های کشور ناکرانگ هستند که هر دو در یک ساعت به دنیا آمده‌اند. پیشگو هشدار داده است که یکی از این دو کشور را نجات می‌دهد و دیگری آن را نابود می‌کند.

جامیونگ توسط وانگ جاسیل مورد سوء قصد قرار می‌گیرد اما نجات پیدا می کند و به استان شاندونگ می‌گریزد. او در آنجا به یک هنرمند برتر در گروه هنرمندان شاندونگ تبدیل می‌شود. اما بعد از اینکه به هویت واقعی خود پی می‌برد به عنوان یک شاهزاده خانم سلطنتی به کشور ناکرانگ باز می گردد و با شاهزاده هو دونگ (جونگ کیونگ هو) پسر امپراطور موهیول از کشور گوگوریو آشنا می‌شود و …

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × چهار =