تاریخ انتشار : شنبه 4 دی 1400 - 19:38
کد خبر : 72210

پیش بینی بورس فردا ۵ دی ۱۴۰۰

پیش بینی بورس فردا ۵ دی ۱۴۰۰

سایه تردید بر سر بورس! بورس فردا در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که امروز هم بورس به مانند دو روز معاملاتی گذشته سبزپوش بود و شاخص کل به بیش از یک میلیون و ۳۸۷ هزار واحد رسید. در گفتگو با نیما میرزایی کارشناس و تحلیلگر بازار سرمایه به بررسی بورس فردا پرداخته

سایه تردید بر سر بورس!

بورس فردا در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که امروز هم بورس به مانند دو روز معاملاتی گذشته سبزپوش بود و شاخص کل به بیش از یک میلیون و ۳۸۷ هزار واحد رسید. در گفتگو با نیما میرزایی کارشناس و تحلیلگر بازار سرمایه به بررسی بورس فردا پرداخته ایم.

بورس امروز در حالی کار خود را آغاز کرد که سهامداران همچنان امیدوار به معاملات و صعود بازار بودند.   در نتیجه بورس سبزپوش آغاز کرد و سبزپوش نیز به کار خود پایان داد هر چند که در اواخر معاملات امروز مقداری عرضه‌ها بیشتر شد.

در نهایت امروز شاخص کل امروز با ۲۶۵۱۱ واحد رشد به یک میلیون و ۳۸۵ هزار و ۵۳۵ واحد رسید و شاخص کل هموزن نیز با افزایش ۴۱۵۶ واحدی سطح ۳۶۱ هزار و ۹۲۲ واحدی را دوباره لمس کرد.

ارزش معاملات امروز به بیش از ۴.۲ هزار میلیارد تومان رسید، اما خروج پول حقیقی از بازار را شاهد بودیم.

بورس فردا چگونه خواهد بود؟

به گزارش اقتصاددان به نقل از  نبض بورس  ،  نیما میرزایی کارشناس و تحلیلگر بازار سرمایه گفت: علیرغم بهبود وضعیت نسبی قیمت‌ها بر روی تابلو معاملات، کماکان معامله گران با تردید‌های فراوانی در خصوص ادامه روند صعودی روبه رو هستند.

وی افزود: بنابراین با کوچکترین تزلزلی در تقاضا جبهه فروشندگان مجددا تقویت شده و اقدام به رنج زنی بر روی تابلو معاملات و تشکیل نوسانات شدید قیمتی می‌کنند.

این کارشناس بازار گفت: بنظرم دامنه نوسانات قیمت‌ها در هفته جاری از هفته پیش بیشتر بوده و در مجموع کماکان شاهد روند نوسانی با شیب رو به بالا در کلیت بازار باشیم. گفتنی است در هفته جاری معامله گران نیم نگاهی نیز به مذاکرات برجامی دارند.

میرزایی در انتها افزود: همچنین استقبال تصنعی از معدود سهام شاخص ساز (با حمایت روی تابلو حقوقی هایشان و انتشار اخبار مثبت) در روز‌های آتی نیز محتمل می‌باشد، منتهی جای برخی از نماد‌ها در ابتدای لیست تقاضا بازار و تاثیر بر شاخص تغییر می‌نماید.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....