تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 شهریور 1400 - 15:02
کد خبر : 60966

وحیدی:بازارچه های مرزی باید ارتقاء یابد

وحیدی:بازارچه های مرزی باید ارتقاء یابد

احمد وحیدی وزیر کشور به منظور معارفه استاندار سیستان و بلوچستان وارد فرودگاه بین‌المللی زاهدان شد. اقتصاددان: احمد وحیدی صبح امروز به اتفاق هیات همراه به منظور شرکت در مراسم معارفه و تکریم استاندار سیستان و بلوچستان وارد فرودگاه بین‌المللی زاهدان شد و در بدو ورود مورد استقبال جمعی از مسئولان این استان قرار گرفت.

احمد وحیدی وزیر کشور به منظور معارفه استاندار سیستان و بلوچستان وارد فرودگاه بین‌المللی زاهدان شد.

اقتصاددان: احمد وحیدی صبح امروز به اتفاق هیات همراه به منظور شرکت در مراسم معارفه و تکریم استاندار سیستان و بلوچستان وارد فرودگاه بین‌المللی زاهدان شد و در بدو ورود مورد استقبال جمعی از مسئولان این استان قرار گرفت.

حسین مدرس خیابانی با پیشنهاد وزیر کشور و به استناد مصوبه جلسه مورخ ۲۱-۶-۱۴۰۰ هیأت وزیران، به سمت استاندار سیستان و بلوچستان منصوب شد.

وحیدی وزیر کشور در بدو ورود به زاهدان در جمع خبرنگاران گفت: ساماندهی بازارچه‌های مرزی برای تبادلات اقتصادی از مهمترین مواردی است که باید ارتقاء یابد.

وزیر کشور به همراه احمدعلی موهبتی استاندار سابق و حسین مدرس خیابانی استاندار جدید سیستان و بلوچستان با حضور در گلزار شهدای زاهدان با قرائت فاتحه و اهداء گل به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

آیین تکریم خدمات و تلاش‌های احمدعلی موهبتی و معارفه حسین مدرس خیابانی استاندار سیستان و بلوچستان، با حضور وزیر کشور، مدیران و شخصیت‌های استان و جمعی از معتمدین و ریش سفیدان، امروز برگزار خواهد شد.

وحیدی در ادامه حضور خود در زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان با حضور در محل ستاد ساماندهی سکونتگاه‌های غیر رسمی زاهدان از نزدیک در جریان خدمات ارایه شده در این رابطه قرار گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....