تاریخ انتشار : شنبه 12 تیر 1400 - 22:09
کد خبر : 52361

واکسیناسیون لبنان و پاکستان

واکسیناسیون لبنان و پاکستان

واکسیناسیون لبنان و پاکستان از ایران پیش افتاد! موج پنجم کرونا از راه رسیده اما آخرین آمارها می‌گوید تنها ۴٫۸ درصد از مردم ایران دز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند و ۱٫۱ درصد موفق شده‌اند دز دوم را هم بزنند. اما روند واکسیناسیون در دیگر کشورها چگونه است؟ آخرین آمارهای تزریق واکسن نشان می‌دهد

واکسیناسیون لبنان و پاکستان از ایران پیش افتاد!

موج پنجم کرونا از راه رسیده اما آخرین آمارها می‌گوید تنها ۴٫۸ درصد از مردم ایران دز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند و ۱٫۱ درصد موفق شده‌اند دز دوم را هم بزنند. اما روند واکسیناسیون در دیگر کشورها چگونه است؟

آخرین آمارهای تزریق واکسن نشان می‌دهد که تا هفته اول تیرماه، ۸۴٫۸ درصد مردم مالدیو دز اول واکسن خود را زده‌اند. ۷۰٫۸ درصد مردم بحرین هم موفق شده‌اند یک دز واکسن بزنند.

به گزارش اقتصاددان به نقل از تجارت‌نیوز ،    بر اساس اطلاعات سایت statista که یک سایت داده‌پردازی و جمع‌آوری آمار است، در عراق فقط ۱٫۴درصد مردم دز اول واکسن کرونا را زده‌اند. وضعیت مردم اتیوپی هم بهتر از مردم عراق نیست و تنها ۲٫۱ درصد مردم آن دز اول واکسن را گرفته‌اند.

آمار ۴٫۸ درصدی واکسیناسیون کرونا در ایران فقط در مقایسه با عراق و اتیوپی بهتر است. اما واکسیناسیون در ایران حتی از لبنان و پاکستان هم عقب مانده و درصد بیشتری از جمعیت این دو کشور در مقایسه با ایران واکسن زده‌اند.

وضعیت دیگر کشورها را در تصویر زیر ببینید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

ع

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....