تاریخ انتشار : جمعه 3 بهمن 1399 - 19:49
کد خبر : 32367

مطرح شدن موضوع رانت و بخور بخور

مطرح شدن موضوع رانت و بخور بخور

سلام و عرض ادب توجه شما را به این مصاحبه و شبیه به این مصاحبه که مدت هاست در شبکه های سیما مطرح و منتشر و پخش شما شده و میشود جلب میکنم . انتقاد از بودجه انتقاد از دولت مطرح شدن موضوع رانت و بخور بخور و ……… آنچه که میشنویم این است که

سلام و عرض ادب
توجه شما را به این مصاحبه و شبیه به این مصاحبه که مدت هاست در شبکه های سیما مطرح و منتشر و پخش شما شده و میشود جلب میکنم .
انتقاد از بودجه
انتقاد از دولت
مطرح شدن موضوع رانت و بخور بخور
و ………
آنچه که میشنویم این است که
شما نمایندگان محترم در مجلس مدعی هستید و با اطمینان میگویید رانت سنگینی در بخش تخصیص ارز و قیمت گذاری ها در دولت در سال ۱۳۹۸ اتفاق افتاده و در این سال (۱۳۹۹) هم حتما وجود دارد ؟
ظواهر امر هم اینگونه میگوید و ما هم معتقدیم رانت ستگینی در این میان تولید و حتما هم تقسیم بین آنها میشود؟
این گفته های شما نمایندگان محترم مطمئنا و حتما با مدرک و مستند است که است و بخوبی میدانید چه اشخاصی در مجموع از رانت ها که احتمالا باید حدود ۲۰۰ هزار میلیارد تومانی ( کمی کمتر یا بیشتر ) مابه التفاوت قیمت ارز ( دلار- یورو) و روغن و‌ نهاده دامی و انواع گوشت های قرمز و سفید و انواع فلزات و مهمترین آنها فولاد و ……. سود بردند و حتتما هم مالیات این رانت را ندادند؟
چرا جمع شما آقایان محترم در مجلس و قوه قضاییه و بخصوص شخص دادستان که مدعی العموم است و ایشان مطابق قانون شروع فرآیند تظلم خواهی مردم است به سراغ این رانت خواران نرفتند و نمیروید و حق مردم را از اینها نمیگیرد ؟؟
همین جناب دادستان حدود دوسال قبل در همین محدوده زمانی در مصاحبه ای پس از یک همایش در نیروی انتظامی در جلوی دوربین تلوزیون گفتند آقایانی هستند که در سطوح بالای مملکتی هستند خودشان یا بستگانشان قاچاق میکنند اما بعد از آن خبری نشد و اتفاقی نیغتاد؟
اینجا شروع زاویه با خط انقلاب است حتی اگر خودش را به اصطلاح انقلابی بداند اما در حقیقت نه انقلابی است نه ایرانی و نه مسلمان ؟
وقتی حرف بدون سند باشد میشود دروغ و یا حرف بدون عمل باشد میشود ادعا و در همان جایگاه میماند ؟
اما اثرات انتظاراتی اش در جامعه میماند و این شروع خوبی برای هیچ کس نیست ؟
به یاد بگم بگم های جناب احمدی نژاد افتادم که در طول هشت سال ریاستش و حتی بعد از آن میگفت در کشور بخور بخور است و بچاپ بچاپ و در اکثر سخنرانی هایش به مردم وعده بگم بگم میداد اما از سال ۱۳۸۴ تا هنوز هم که میشود ۱۵ سال چیزی نگفت و حتما چیزی نخواهد گفت چون قرار نیست چیزی بگوید؟؟
متاسفانه قدرت مافیای رانت فقط در دولت ها نیست بلکه در همه جا نفوذ دارد چون برای آنها همه جای ایران سرای آنها است ؟
از شما نمایندگان محترم که خود را انقلابی مینامید انتظارادعا و حرف بی پشتوانه نداریم و حتما هم در مقابل شنیدن این نوع سخنان بی محتوا خواهیم ایستاد.
انتظارما از شما نمایندگان ، انتظارحقیقت و عمل به مصلحت کشور و انقلاب است . بدون هیچ تعارف و رفیق و جناح بازی
پس برای رضای خدا و رضای ملت بزرگ ایران بسم الله . ببینیم چه میکنیئ؟
ضمنا در یادداشت این هفته خودم که منتشر خواهم کرد میخواهم از ضعف مجلس و دولت و نگاه غلط و بی منطق مجلس و دولت به موضوع بودجه و بی هویت و بی هدف بودن و بی مسئولیت بودن بودجه نسبت به کشور و انقلاب بنویسم
بودجه سالهای سال است که روز مره است و بفکر حتی امروز کشور نیست و متاسفانه به دلیل بی توجهی عمیق بودجه به موضوع توسعه یافتگی کشور ، سالهاست کشور را در شرایط عقب ماندگی و بی مسئولیتی قرارداده ؟
این هم به مسئولیت های دیگر شما اضافه میشود که اگر اینجا به آن توجه نکنید و مسئولیت پذیر نباشید و با زور و قدرت جواب ندهید حتما در سر پل صراط باید جواب مولایمان را بدهید .
یا علی
با احترام و ارادت – امیر بازنشسته خلبان آزاده و جانباز سید جمشید اوشال

 

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....