تاریخ انتشار : شنبه 5 مهر 1399 - 16:53
کد خبر : 19926

مرحله دوم فولاد کاوه کیش در سخت‌ترین شرایط تحریمی به ثمر نشست

مرحله دوم فولاد کاوه کیش در سخت‌ترین شرایط تحریمی به ثمر نشست

مدیرعامل هلدینگ صنایع معدنی کاوه پارس گفت: مرحله دوم فولاد کاوه جنوب کیش در سخت‌ترین شرایط تحریمی و با تکیه بر توان متخصصان داخلی کشورمان به ثمر نشست. به گزارش اقتصاددان به نقل از ایرنا، محمد اتابک روز شنبه در مراسم افتتاح مرحله دوم فولاد کاوه جنوب کیش با اشاره به موفقیت بزرگ صنعت فولاد

مدیرعامل هلدینگ صنایع معدنی کاوه پارس گفت: مرحله دوم فولاد کاوه جنوب کیش در سخت‌ترین شرایط تحریمی و با تکیه بر توان متخصصان داخلی کشورمان به ثمر نشست.

به گزارش اقتصاددان به نقل از ایرنا، محمد اتابک روز شنبه در مراسم افتتاح مرحله دوم فولاد کاوه جنوب کیش با اشاره به موفقیت بزرگ صنعت فولاد ایران در شرایط سخت تحریم‌ها افزود: در وضعیت بدعهدی طرف‌های خارجی و تحت سخت ترین تحریم‌ها، نیروهای متخصص ایرانی توانستند بدون حضور حتی یک متخصص خارجی، احداث مرحله دوم از فولاد کاوه جنوب کیش را تکمیل کنند

وی بیان داشت: مرحله دوم فولاد کاوه جنوب کیش درسال جهش تولید و درراستای تحقق اقتصاد مقاومتی به بهره برداری رسید و این در شرایطی است که برای نخستین بار در کشور یک خط تولید فولادی، به صورت کامل، به دست متخصصان ایرانی انجام می‌شود.

مدیرعامل هلدینگ صنایع معدنی کاوه پارس با تاکید بر اینکه این تجربه ارزشمندی برای مهندسان و نخبگان کشور است، گفت: اگر فقط بخواهیم بگوییم کاری را با تکیه بر توان داخلی انجام دادیم، نمونه آن، طرح بزرگ مرحله دوم فولادسازی در شرکت فولاد کاوه جنوب است.

اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری به منظور افتتاح چند طرح عمرانی، شرکت در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان هرمزگان و بازدید از گمرکات استان صبح امروز شنبه وارد فرودگاه بین المللی بندرعباس شد و مورد استقبال استاندار، نماینده ولی فقیه و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، سرپرست وزارت صنعت ومعدن و تجارت، وزیران جهادکشاورزی و راه و شهرسازی، رییس کل بانک مرکزی، رییس کل گمرک ایران و رییس بنیاد مستضعفان؛ جهانگیری را در سفر یک روزه به هرمزگان همراهی می‌کنند.

افتتاح مرحله دوم فولاد سازی شرکت فولاد کاوه و بیمارستان فوق تخصصی شریعتی بندرعباس، بازدید از بندر و گمرک شهید رجایی و شرکت در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی از مهم‌ترین برنامه‌های سفر معاون اول رییس جمهوری به هرمزگان است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....