تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 خرداد 1402 - 21:52
کد خبر : 127522

قیمت طلا و سکه صعودی شد

قیمت طلا و سکه صعودی شد

آن طور که سایت اتحادیه طلا و ارز اعلام کرده نرخ طلا ۱۸ عیار و سکه امامی امروز برخلاف روز گذشته بر مدار افزایش قرار گرفت. اقتصاددان: قیمت دلار در بازار امروز پنجشنبه ۱۱ خرداد ماه کامبک زد و افت روز گذشته را جبران کرد. رشد دلار در حالی اتفاق افتاد که برخی از معامله

آن طور که سایت اتحادیه طلا و ارز اعلام کرده نرخ طلا ۱۸ عیار و سکه امامی امروز برخلاف روز گذشته بر مدار افزایش قرار گرفت.

اقتصاددان: قیمت دلار در بازار امروز پنجشنبه ۱۱ خرداد ماه کامبک زد و افت روز گذشته را جبران کرد. رشد دلار در حالی اتفاق افتاد که برخی از معامله گران تصور می کردند که در بازار امروز نرخ دلار به سمت پایین حرکت می کند. نرخ حواله درهم در بازار امروز نوسان محدوی را ثبت کرد اما دلار در هرات نوسان صعودی را ثبت کرد و خود را به مرز حمایتی ۵۱ هزار و ۲۰۰ تومان رساند.

سیگنال های سیاسی بازار ارز را احاطه کرد

امروز فضای بازار با سیگنال های سیاسی احاطه شده بود.دیروز جان کربی هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید گفت «برجام» در دستور کار آمریکا نیست و از اولویت‌های ایالات متحده خارج شده است.برجسته شدن این خبر در بین معامله گران امروز باعث شد توان کاهشی ها تضعیف شود.

از سوی دیگر آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در گزارشی در موردفعالیت‌های هسته‌ای ایراناعلام کرده برخی پرونده های آژانس علیه ایران بسته شده است. با این حال، میزان اورانیوم غنی شده ایران به ۲۳ برابر حد مجاز در برجام رسیده است.

شایعه در بازار دلار

برخی از رسانه ها هم مدعی شدند سیامک نمازی، زندانی دوتابعیتی به زودی آزاد می شود. عده ای از معامله گران با اعلام این خبر نسبت به توافق هسته ای تا حدودی خوشبین شدند.با این حال؛ عصر امروز این خبر از سوی وکیل سیامک نمازی تکذیب شد و معلوم شد که این خبر فیک بوده است.

قیمت دلار و یورو در بازار رسمی

قیمت دلار در مرکز مبادله ارز و طلا امروز پنجشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با تغییر کاهشی اندک نسبت به روز گذشته در سطح ۴۲ هزار و ۱۳۵ تومان قرار گرفته است.

همچنین قیمت یورو در این مرکز رقم ۴۴ هزار و ۸۸۸ تومان را نشان می‌دهد که نسبت به روز قبل کاهش محسوسی داشته و یک کانال افت کرده است.

در این مرکز قیمت درهم امارات نیز در سطح ۱۱ هزار و ۴۷۳ تومان اعلام شده و تقریبا بدون تغییر مانده است.

نرخ حواله دلار، حواله یورو و حواله درهم نیز در این مرکز به ترتیب ۳۸ هزار و ۳۰۴ تومان، ۴۰ هزار و ۸۰۷ تومان و ۱۰ هزار و ۴۳۰ تومان درج شده است.

طلا و سکه صعودی شد

قیمت اونس طلا امروز تا به بالای ۱۹۷۰ دلار رسید .قیمت طلا و سکه در بازار داخلی ایران امروز با توجه به رشد قیمت دلار و قیمت طلا جهانی صعودی شد.
آن طور که سایت اتحادیه طلا و ارز اعلام کرده نرخ طلا ۱۸ عیار و سکه امامی امروز برخلاف روز گذشته بر مدار افزایش قرار گرفت.

قیمت طلا ۱۸ عیار امروز تا سطح ۲ میلیون و ۵۰۹ هزارو۷۰۰ تومان بالا رفت اما عصر امروز در زمان نگارش این گزارش در محدوده ۲ میلیون و ۵۰۴ هزارو ۷۰۰ تومان به فروش رسید؛ این قیمت در مقایسه با روز قبل ۹ هزار و ۷۰۰ تومان افزایش را نشان می دهد.

قیمت سکه امامی عصر دیروز در محدوده ۳۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان بسته شد اما در بازار امروز تا ۳۰ میلون و ۶۰۰ هزار تومان بالا رفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....