تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 آذر 1401 - 18:22
کد خبر : 108300

قیمت دلار جهش کرد، قیمت طلا افت

قیمت دلار جهش کرد، قیمت طلا افت

در بازار متشکل ارزی هم قیمت دلار امرز یک کانال بالا رفت و به ۳۲ هزار تومان رسید. هر برگ اسکناس آمریکایی در بازار مذکور ظهر امروز تا سطح ۳۲ هزار و ۳۰۰ تومان بالا رفت. اقتصاددان: بازار ارز تهران در دومین روز آذر ۱۴۰۱ برخلاف روز گذشته مسیر رشد را دنبال کرد. اسکناس آمریکایی

در بازار متشکل ارزی هم قیمت دلار امرز یک کانال بالا رفت و به ۳۲ هزار تومان رسید. هر برگ اسکناس آمریکایی در بازار مذکور ظهر امروز تا سطح ۳۲ هزار و ۳۰۰ تومان بالا رفت.

اقتصاددان: بازار ارز تهران در دومین روز آذر ۱۴۰۱ برخلاف روز گذشته مسیر رشد را دنبال کرد. اسکناس آمریکایی در تهران امروز یک کانال بالا رفت. عده ای از معامله گران مدعی بودند که تنش های به وجود آمده تهران و غرب در مورد غنی سازی ۶۰ درصد زمینه ساز صعود دلار شده است.

با این حال بررسی هسته مرکزی بازار در روزهای گذشته نشان می دهد که نرخ دلار در چند وقت اخیر در یک محدوده خاص معامله شده است.

بازیگران کاهشی باور دارند که اقدامات بازارساز مبنی بر فروش اوراق ارزی و افزایش عرضه ارز توانسته است که تا حدی از قدرت نیروهای افزایشی بکاهد.

امروز نرخ دلار در بازار هرات نسبت به عصر روز قبل رنج بود و در سلیمانیه کاهشی بود .

صعود قیمت دلار در صرافی ملی 

نرخ دلار رسمی امروز هم مانند روزهای گذشته صعودی بود. صرافی ملی امروز قیمت دلار را اعلام کرد. بر این اساس قیمت خرید دلار آمریکا ۳۰ هزار و ۶۴۶ تومان(سی هزار و ششصد و چهل و شش تومان) و قیمت فروش دلار آمریکا ۳۰ هزار و ۹۵۴ تومان (سی هزار ونهصد و پنجاه و چهار تومان) بود.

ورود دلار متشکل به کانال ۳۲ هزار/ دلارتوافقی پایین آمد 

در بازار متشکل ارزی هم قیمت دلار امرز یک کانال بالا رفت و به ۳۲ هزار تومان رسید. هر برگ اسکناس آمریکایی در بازار مذکور ظهر امروز تا سطح ۳۲ هزار و ۳۰۰ تومان بالا رفت. نرخ دلار متشکل روز گذشته در محدوده ۳۱ هزار و ۳۸۰ تومان به فروش رسیده بود.

نرخ دلار توافقی هم امروز اندکی پایین تر از نرخ روز گذشته معامله شد. قمت دلار توافقی امروز ۳۳ هزار و ۴۹۸ تومان بود .

قیمت طلا و سکه چقدر شد ؟ 

قیمت اونس طلا امروز در محدوده ۱۷۴۲ دلار معامله شد.این قیمت در مقایسه با روز قبل نوسان صعودی محدودی را نشان می دهد . در بازار داخلی ایران هم قیمت طلا ۱۸ عیار امروز تقریبا ۵ هزار و ۳۰۰ تومان افت کرد و بر روی ۱ میلیون و ۴۹۶ هزار تومان قرار گرفت.

قیمت سکه امامی امروز با ۱۶ میلیون و ۴۰۵ هزار تومان معامله شد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....