تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 دی 1398 - 12:00
کد خبر : 3996

فتح‌الله‌زاده، بازنده بزرگ بازی استقلال و استرا

فتح‌الله‌زاده، بازنده بزرگ بازی استقلال و استرا

به گزارش اقتصاددان به نقل از خبرآنلاین: بازگشت دوباره علی فتح الله زاده به استقلال برای او سرانجام خوشی نداشت و او خیلی زود و پس از واکنش نه چندان خوب هواداران مجبور به استعفا شد. با این حال حضور دوباره فتح الله زاده در استقلال برای او یک سود مهم داشت و آن هم

به گزارش اقتصاددان به نقل از خبرآنلاین: بازگشت دوباره علی فتح الله زاده به استقلال برای او سرانجام خوشی نداشت و او خیلی زود و پس از واکنش نه چندان خوب هواداران مجبور به استعفا شد.

با این حال حضور دوباره فتح الله زاده در استقلال برای او یک سود مهم داشت و آن هم پاک شدن شایعه مخالفت نهادهای نظارتی با حضور او در استقلال بود که حکم رسمی وزیر ورزش باعث شد این شایعه کاملا فراموش شود.

در مقابل اما فتح الله زاده مجبور شد خبر شروط استراماچونی و لغو احتمالی ادامه همکاری او با استقلال را به هواداران بدهد و مقابل سرمربی محبوب هواداران قرار بگیرد که با واکنش اعتراضی هواداران مواجه شد و محبوبیت فتح الله زاده را شدیدا تحت الشعاع قرار داد.

فتح الله زاده در نهایت هم وقتی فهمید وزارت ورزش برنامه ای برای مدیرعامل کردن او ندارد و محبوبیت سابقش را هم از دست رفته دید تصمیم به استعفا گرفت تا یک بازگشت ناموفق را تجربه کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....