تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 تیر 1400 - 11:31
کد خبر : 51170

عکس قبلی برکت نداشت …

عکس قبلی برکت نداشت …

  راه حل شاعر معتمد رهبر برای مشکل پول ملی ایران علیرضا قزوه هماهنگ کننده جلسات شعر دفتر رهبری، در نامه‌ای به ابراهیم رئیسی پیشنهاد داده که برای حل مشکلات پول ملی، به سرعت بر روی اسکناس‌های کشور عکس قاسم سلیمانی و مصطفی چمران چاپ شود. ایشان در پیشنهاد اقتصادی خود مشخصا نوشته: “استدعای من

 

راه حل شاعر معتمد رهبر برای مشکل پول ملی ایران

علیرضا قزوه هماهنگ کننده جلسات شعر دفتر رهبری، در نامه‌ای به ابراهیم رئیسی پیشنهاد داده که برای حل مشکلات پول ملی، به سرعت بر روی اسکناس‌های کشور عکس قاسم سلیمانی و مصطفی چمران چاپ شود.

ایشان در پیشنهاد اقتصادی خود مشخصا نوشته: “استدعای من آن است که در همین یکی دو سال آینده اسکناس‌های ایران عزیزمان منقش به تصویر این دو بزرگمردی باشد که دیناری به دنیا دلبستگی نداشتند. شاید به برکت این دو نام عزیز و مرام آنها پول ملی ما از شر شروران اقتصادی و پولشویان و رانت خواران به دور بماند.”

علی‌الظاهر این شاعر اقتصاددان معتقدند عکس‌ قبلی “برکت” لازم را نداشته و راه حل، چاپ عکس‌ جدید روی اسکناس‌های ایران است.

 

‏پشت انقلابی نادان، مفسد داناست

نهضت دروغین خودکفائی غذائی از اول انقلاب مثل تب نوبه گاهی اوج می گیرد. خودکفا نشدیم. ولی به بهانه آن شبکه های فساد چند بار برای اعطاء سند به اراضی ملّی غصب شده و اعطاء پروانه به چاه های غیر مجازشان، از مجلس قانون گذراندند. همیشه پشت یک انقلابی نادان، یک مفسد دانا هست!

زیست بوم در فروپاشی آبی و محتاج ۳۰٪ کاهش مصرفست! شعار خودکفاییِ غذائیِ رئیسی یعنی افزایش ۳۰٪ تولید و‌کاهش همزمان ۳۰٪ مصرف کل آب! در ۴ سال؟ چنین انقلاب سبزی در دنیا سابقه ندارد!! ایران بسترِ کارآموزیِ عده ای عوام شده که از تجربیاتِ همتایانِ قبلی، بی اطلاع و محکوم به تکرار آنند!

در مناطق کم آب هم می توان کشاورزی پایا داشت، مثل اسراییل. سرانه آب‌شیرین طبیعی هر اسراییلی، ۹ بار از یک ایرانی کمترست. این مستلزم یک حکمرانی هوشیارست تا زمینه را برای تولد کشاورزی رقابتی(برتری در ژنوم، آبیاری، مکانیزاسیون، مدیریت، مقیاس اراضی،بازاریابی ،جذب سرمایه و ..) فراهم کند!

 

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....