تاریخ انتشار : سه شنبه 4 آذر 1399 - 12:20
کد خبر : 25504

رفع نیاز قطعه در خودروسازی با دانش بنیانی ها

رفع نیاز قطعه در خودروسازی با دانش بنیانی ها

دانش بنیانی ها سریعترین مسیر برای رفع نیاز قطعه در خودروسازی سید جواد سلیمانی، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا:بهترین و کوتاه‌ترین مسیر برای برطرف کردن کمبود‌ها و نیاز‌های فناورانه صنعت خودرو، افزایش همکاری با مراکز علمی کشور است و گروه خودروسازی سایپا این مهم را به صورت جدی در دستور کار خود قرار داده است. به

دانش بنیانی ها سریعترین مسیر برای رفع نیاز قطعه در خودروسازی

سید جواد سلیمانی، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا:بهترین و کوتاه‌ترین مسیر برای برطرف کردن کمبود‌ها و نیاز‌های فناورانه صنعت خودرو، افزایش همکاری با مراکز علمی کشور است و گروه خودروسازی سایپا این مهم را به صورت جدی در دستور کار خود قرار داده است.

به گزارش اقتصاددان به نقل از خبرنگاران جوان  ، صنعت خودرو در بخش طراحی و تولید خودرو به پیشرفت‌های مطلوبی رسیده، اما هنوز در تولید برخی از قطعات به خصوص قطعات “های‌تک” نتوانسته به سمت خوداتکایی برود.

ما از تمام نخبگان، مجموعه‌های دانش بنیان و استارتاپ که می‌توانند به صنعت خودرو کمک کنند، دعوت می‌کنیم تا با حضور در کمیته “همکاری‌های مشترک با مجموعه‌های دانش بنیان” ایده‌های خود را مطرح کنند.

تمام ایده‌های خوب و قابل حصول دانش‌بنیان‌ها و نخبگان با سرعت عملیاتی خواهد شد.گروه خودروسازی سایپا در همکاری‌های جدید اجازه نخواهد داد که فرصت و زمان در شرایط موجود کشور که در بدترین وضعیت تحریمی است از بین برود.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....