تاریخ انتشار : دوشنبه 1 شهریور 1400 - 11:51
کد خبر : 58220

رشد ۵۰ هزار درصدی اتریوم در یک سال

رشد ۵۰ هزار درصدی اتریوم در یک سال

در روز دو شنبه اول شهریور قیمت بیت کوین بالغ بر ۴۸ هزار دلار و قیمت اتریوم بیش از ۳۱۰۰ دلار بود. در اولین ساعات کاری روز دوشنبه ۲۳ اوت سال ۲۰۲۱ میلادی قیمت رمز ارزها در بازار جهانی اندکی کاهش یافت. طبق گزارشهای موجود در این روز هر بیت کوین با قیمت ۴۸ هزار و

در روز دو شنبه اول شهریور قیمت بیت کوین بالغ بر ۴۸ هزار دلار و قیمت اتریوم بیش از ۳۱۰۰ دلار بود.

در اولین ساعات کاری روز دوشنبه ۲۳ اوت سال ۲۰۲۱ میلادی قیمت رمز ارزها در بازار جهانی اندکی کاهش یافت. طبق گزارشهای موجود در این روز هر بیت کوین با قیمت ۴۸ هزار و ۶۰۰ دلار در بازار مبادله شد در حالیکه قیمت هر اتریوم به مرز ۳۱۷۵ دلار رسید و هر رمز ارز XRP با قیمت ۱.۲۱ دلار مبادله شد.

این کاهش اندک قیمت در بازار رمز ارزها در شرایطی اتفاق افتاد که هنوز سرمایه گذاری در بازار رمز ارزها روند افزایشی دارد و انتظار می رود قیمتها در این عرصه سیر افزایشی خود را از سر بگیرد.

در این روز کوچ بزرگ شرکتهای فعال در استخراج و مبادله رمز ارزها از چین خبرساز شده بود. کوچی که می تواند تصویر بازار را تغییر دهد و تحولات بزرگی را در بازار رمز ارزها به همراه بیاورد.انتظار می رود کشوری که میزبان این شرکتها باشد، برنده اتی بازار رمز ارزها خواهد بود.

مساله دیگری که در گزارش مورد توجه قرار گرفت پایان تعطیلات هفتگی در غرب است که می تواند بستر را برای رشد قیمتها در بازار فراهم کند. کوین دسک در این مورد نوشت: «تاثیر تعطیلات اخر هفته و تعطیلی بانکها و موسسات مالی در ماه های گذشته روی بازار رمز ارز چشمگیر بود. در این دوره ها اغلب ما شاهد افت قیمت رمز ارزها بودیم . اگرچه این روند در هفته های اخیر متوقف شده است و قیمتها در تعطیلات اخر هفته هم به سیر افزایشی خود ادامه می دهد.»

در ادامه این گزارش آمده است: «در صورتیکه بپذیریم در روزهای تعطیل، امکان افزایش قیمتها کمتر است و حجم مبادلات کاهش پیدا می کند، می توان انتظار داشت امروز شوک تازه ای به قیمت وارد شود و افزایش چشمگیری در  قیمت رمز ارز به وجود بیاید.»

به گزارش اقتصاددان به نقل از بازار ، این وب سایت گذر قیمت بیت کوین از مرز ۵۰ هزار دلار در این هفته را دور از انتظار ندانست و نوشت:« فضا برای رشد قیمت رمز ارزها فراهم است. بازار دلار توان رشد ندارد زیرا نگرانی در مورد تاثیر همه گیری کرونای دلتا بسیار بالا است. همان طور که قیمتها در بازار طلا به دلیل نگرانی در مورد شرایط اقتصادی  سیر افزایشی دارد، در بازار رمز ارزها هم چنین وضعیتی مشاهده می شود.»

 از طرف دیگر اکونومیک تایمز کشور هند گزارشی در مورد سود سرمایه گذاران در بازار رمز ارزها منتشر کرد و در این گزارش نوشت طی یک سال گذشته ارزش اتریوم در بازارجهانی ۴۸ هزار و ۳۸۰ درصد رشد کرده است و سرمایه گذاران در این بازه زمانی توانسته اند میلیونها دلار سود کسب کنند.

این رسانه هندی با اشاره به این مطلب که قانون گذاران کشور در حال بررسی نحوه نظارت بر عملکرد این بازار در داخل کشور هستند نوشت: «در یک سال اخیر ارزش دوج کوین در بازار جهانی ۸۳۰۰ درصد رشد کرد و بیشترین نرخ رشد در بازار دوج کوین زمانی مشاهده شد که ایلان ماسک به حمایت از ان پرداخت.او تاکید کرده است که بخشی از سرمایه های خود را در این بازار سرمایه گذاری کرده است و همچنان به فعالیت در بازار دوج کوین ادامه می دهد.»

 اما علاوه بر بازارهای مذکور، بازار استیبل کوین ها هم در این دوره سود زیادی را به دست اورد. به عنوان مثال استیبل کوین لونا در این دوره رشد ۶ هزار درصدی را تجربه کرد و «پولیگون» که رمز ارز ایجاد شده توسط سه هندی است رشد بالغ بر ۴۳۰۰ درصدی را شاهد بود. طی یک سال گذشته ارزش رمز ارز «کاردانو» ۱۴۰۰ درصد، قیمت «سولانا» بالغ بر ۲۰۰۰ درصد و قیمت «استلار» حدود ۷۷۰ درصد رشد کرد.

نکته مهم تر این است که این روند رشد پایان راه نیست و تمامی پیش بینی ها از تداوم روند افزایشی در قیمت رمز ارزها حکایت دارد.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....