تاریخ انتشار : دوشنبه 23 تیر 1399 - 11:36
کد خبر : 12204

رشد ۱۴۰ هزار واحدی شاخص بورس در هفته سوم تیرماه

رشد ۱۴۰ هزار واحدی شاخص بورس در هفته سوم تیرماه

شاخص بورس در هفته‌ای که گذشت با ۱۴۰ هزار و ۷۴۱ واحد افزایش معادل ۸.۷۳ درصد رشد کرد. به گزارش اقتصاددان:در جریان معاملات بورس اوراق بهادار در هفته سوم تیرماه تعداد ۵۴میلیارد انواع اوراق بهادار به ارزش ۸۸۴هزار و ۶۸۸میلیارد ریال در بیش از ۱۴میلیون و ۲۹۹هزار و ۲۴دفعه مورد معامله قرار گرفت که به

شاخص بورس در هفته‌ای که گذشت با ۱۴۰ هزار و ۷۴۱ واحد افزایش معادل ۸.۷۳ درصد رشد کرد.

به گزارش اقتصاددان:در جریان معاملات بورس اوراق بهادار در هفته سوم تیرماه تعداد ۵۴میلیارد انواع اوراق بهادار به ارزش ۸۸۴هزار و ۶۸۸میلیارد ریال در بیش از ۱۴میلیون و ۲۹۹هزار و ۲۴دفعه مورد معامله قرار گرفت که به ترتیب ۹.۰۹، ۲۲.۰۶ و ۱۸.۲۲درصد رشد را نسبت به هفته قبل‌تر تجربه کردند.

این درحالی است که  تعداد ۹۷۶میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله نیز در هفته گذشته در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۳۰هزار و ۱۱۲میلیارد ریال مورد معامله قرار گرفت که به ترتیب با ۱.۱۱ درصد افت و ۳۲.۸۷ درصد افزایش همراه شدند.

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس در پایان معاملات هفته گذشته با ۱۴۰هزار و ۷۴۱واحد افزایش معادل ۸.۷۳درصد رشد کرد و به رقم یک میلیون و ۷۵۳هزار و ۶۴۳واحد رسید. شاخص کل هموزن نیز با ۱۲هزار و ۳۳۶واحد افزایش معادل ۷۲.۶۵ درصد رشد کرد و رقم ۴۷۸هزار و ۶۸۲واحد را به نمایش گذاشت.

همچنین شاخص بازار اول با ۱۲۵هزار و ۳۴واحد افزایش به رقم یک میلیون و ۳۴۴هزار و ۲۱واحد و شاخص بازار دوم با ۱۹۳هزار و ۸۱۸واحد افزایش به عدد ۳میلیون و ۲۹۳هزار و ۳۳۲واحد رسیدند و به این ترتیب شاخص بازار اول ۱۰.۲۶ درصد افزایش و شاخص بازار دوم ۶.۲۵ درصد رشد را به نمایش گذاشتند.ع/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....