تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 آذر 1400 - 13:22
کد خبر : 69128

دلیل تعلل دولت رییسی برای استفاده از مدیری ضدفساد چیست؟

دلیل تعلل دولت رییسی برای استفاده از مدیری ضدفساد چیست؟

مدتی پیش خبر انتصاب مهندس محسن جلواتی، فرزندی از خطه ی جنوب و زاگرسِ سرافراز، بعنوان رییس گمرک جمهوری اسلامی ایران، در فضای رسانه ای منتشر گردید. همین مسئله، موجی از خوشحالی و امید را در میان فعالین عدالتخواهی و فسادستیزی کشور ایجاد کرد، اما شوربختانه به یکباره و در شرایطی که جامعه منتظر چنین

مدتی پیش خبر انتصاب مهندس محسن جلواتی، فرزندی از خطه ی جنوب و زاگرسِ سرافراز، بعنوان رییس گمرک جمهوری اسلامی ایران، در فضای رسانه ای منتشر گردید.

همین مسئله، موجی از خوشحالی و امید را در میان فعالین عدالتخواهی و فسادستیزی کشور ایجاد کرد، اما شوربختانه به یکباره و در شرایطی که جامعه منتظر چنین انتصابی بود، این مسئله مسکوت ماند.

مهندس جلواتی در قامت قائم مقام سازمان مردم نهاد دیده بان شفافیت و عدالت ایران، فسادها و تخلفات بی شماری را پیگیری و رسانه ای نموده.

انتظار می رود دولت ایران قوی به ریاست آقای رییسی که داعیه دار عدالتخواهی و مبارزه با فساد می باشد، از چنین ظرفیتی، در جایگاه های شایسته ای همچون ریاست گمرک جمهوری اسلامی ایران استفاده نماید و اثبات شود که این دولت نه در حرف، که در عمل از شخصیت های وارسته و پاکدستی مانند مهندس جلواتی استفاده لازم را می کند.

ابوالفضل بابادی شوراب

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پرچم چهارشنبه , ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۸:۰۶

دلیل اینکه ایشون اصلا نباید به گمرک ورود کنه چه برسه به مقام ریاست کلی اینه که تحصیلات این آقا مهندسی کشاورزی از دانشگاه پیام نور هستش و گمرک نیاز به یک متخصص داره پیشنهاد میشه ایشون در حوزه تخصصی خودش یعنی کشاورزی ورود میکرد نه معاون توسعه مدیریت و منابع گمرک

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....