تاریخ انتشار : دوشنبه 2 آبان 1401 - 21:08
کد خبر : 105238

تکذیب عدم پذیرش بیماران تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی

تکذیب عدم پذیرش بیماران تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی

معاون دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: بیمه تامین اجتماعی حدود یک سال و نیم به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی بدهی دارد. چند روزی است که اخباری در فضای مجازی منتشر می شوند مبنی بر این که بیمارستان های مختلف مانند مرکز آموزشی و درمانی فیروزگر، تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایران از پذیرش بیماران تحت پوشش

معاون دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: بیمه تامین اجتماعی حدود یک سال و نیم به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی بدهی دارد.

چند روزی است که اخباری در فضای مجازی منتشر می شوند مبنی بر این که بیمارستان های مختلف مانند مرکز آموزشی و درمانی فیروزگر، تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایران از پذیرش بیماران تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی به دلیل انباشت بدهی خودداری می کنند و همین موضوع باعث به دردسر افتادن بیماران در مناطق مختلف شده است.

انباشت ۱/۵ ساله بدهی تامین اجتماعی به بیمارستان‌ها

به گزارش اقتصاددان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان  ،  نادر توکلی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران  گفت: بیمارستان فیروزگر در نامه ای به دانشگاه علوم پزشکی ایران خواستار این موضوع بود که تعرفه بیماران و مراجعه کنندگان به این مرکز درمانی که تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند، برای دریافت خدمات الکتیو غیر اورژانسی به صورت آزاد از آن ها دریافت شود و بیماران پول خود را از بیمه تامین اجتماعی دریافت کنند.

به گفته وی نامه بیمارستان فیروزگر به دانشگاه علوم پزشکی ایران در زمینه دریافت تعرفه آزاد از مراجعه کنندگان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی مورد موافقت قرار نگرفته است و در حال حاضر بیماران و مراجعه کنندگان تحت پوشش تامین اجتماعی مانند سایر افراد در بیمارستان فیروزگر پذیرش می شوند.

او افزود: در حال حاضر بیمه تامین اجتماعی حدود یک سال و نیم به بیمارستان ها و مراکز درمانی بدهی دارد و انباشت بدهی باعث بروز مشکلاتی برای مراکز درمانی شده است.

او گفت: بیمارستان ها و مراکز درمانی دارو، تجهیزات پزشکی و سایر خدمات را به صورت نقد خریداری و تهیه می کنند؛ اما طلبشان را باید با این تاخیر از صندوق های بیمه گر دریافت کنند که این موضوع سبب ایجاد مشکلاتی خواهد شد.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....