تاریخ انتشار : یکشنبه 7 اردیبهشت 1399 - 15:39
کد خبر : 8319

بهبود وضعیت سهام بعد از کرونا چقدر میلیاردرها را ثروتمند کرد؟/ سود چشمگیر از آن صاحبان تکنولوژی شد

بهبود وضعیت سهام بعد از کرونا چقدر میلیاردرها را ثروتمند کرد؟/ سود چشمگیر از آن صاحبان تکنولوژی شد

به گزارش اقتصاددان به نقل از اقتصاد آنلاین ؛ به گزارش فوربس، یک ماه از سقوط سهام به پایین‌ترین حد خود پس از تعطیلی بی‌سابقه اقتصاد به واسطه شیوع ویروس کرونا، می‌گذرد. گفتنی است اگرچه هنوز از بالاترین سطح آن در ماه فوریه عقب مانده‌اند، اما میانگین صنعتی داو جونز و اس اند پی۵۰۰ از

به گزارش اقتصاددان به نقل از اقتصاد آنلاین ؛ به گزارش فوربس، یک ماه از سقوط سهام به پایین‌ترین حد خود پس از تعطیلی بی‌سابقه اقتصاد به واسطه شیوع ویروس کرونا، می‌گذرد. گفتنی است اگرچه هنوز از بالاترین سطح آن در ماه فوریه عقب مانده‌اند، اما میانگین صنعتی داو جونز و اس اند پی۵۰۰ از تاریخ ۲۳ مارس، حدود ۲۵درصد افزایش را تجربه کرده‌اند.

با رونق گرفتن بازارها از آشفتگی اولیه، ثروت ۱۰میلیاردر نخست جهان باز هم رونق گرفته و در مجموع، ۱۲۵.۹میلیارد دلار افزایش را تجربه کرده است.

قابل ذکر است که بیشترین سود از آن صاحبان شرکت‌های عظیم فناوری شد. مارک زاکربرگ، مدیرعامل فیس‌بوک، سومین فردی بود که در ماه جاری بیشترین سود را از آن خود کرد.

در راستای بازار گسترده‌تر، سهام فیس‌بوک طی یک ماه گذشته ۲۵درصد افزایش یافته و ثروت وی با ۱۳.۴میلیارد دلار افزایش، به ۶۸.۵میلیارد دلار رسیده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....