تاریخ انتشار : شنبه 1 آذر 1399 - 20:51
کد خبر : 25032

بسته حمایتی صنایع دستی به ستاد کرونا ارائه شد

بسته حمایتی صنایع دستی به ستاد کرونا ارائه شد

معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از ارائه بسته سوم حمایتی از هنرمندان و فعالان صنایع دستی به ستاد ملی اقتصادی کرونا خبر داد. خانم پویا محمودیان با اشاره به این که تاکنون دو بسته حمایتی از هنرمندان و فعالان صنایع دستی اجرا شده است، افزود: در بسته جدید حمایتی، معافیت‌های

معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از ارائه بسته سوم حمایتی از هنرمندان و فعالان صنایع دستی به ستاد ملی اقتصادی کرونا خبر داد.

خانم پویا محمودیان با اشاره به این که تاکنون دو بسته حمایتی از هنرمندان و فعالان صنایع دستی اجرا شده است، افزود: در بسته جدید حمایتی، معافیت‌های مالیاتی و تدابیری برای خرید صنایع دستی و کمک به بازار فروش فعالان این عرصه تدوین و برای بررسی و تصویب به ستاد ملی اقتصادی کرونا ارائه شده است.
به گزارش اقتصاددان به نقل از صدا و سیما  ؛ محمودیان گفت: سومین بسته حمایتی صنایع دستی در روز‌های آینده در ستاد ملی اقتصادی کرونا بررسی و چگونگی اجرای این بسته اعلام می‌شود.

معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همچنین از همکاری بنیاد کرامت با این معاونت خبر داد و افزود: قرار است تسهیلات ویژه‌ای برای حمایت از هنرمندان و فعالان عرصه صنایع دستی در هشت استان ارائه شود.
خانم محمودیان درباره میزان خسارت حوزه صنایع دستی در پی شیوع بیماری کرونا گفت: در حوزه تولید ۲۵۰۰ میلیارد تومان خسارت و البته در بخش فروش و اصناف مرتبط نیز خسارت قابل توجهی برآورده شده است.
وی همچنین از برگزاری نمایشگاه ملی صنایع دستی در فضای مجازی خبر داد و افزود: هنرمندان و فعالان عرصه صنایع دستی ۳۱ استان می‌توانند بدون پرداخت هر گونه هزینه‌ای در سایت نمایشگاه ملی صنایع دستی ثبت نام کنند.
معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: نمایشگاه ملی صنایع دستی مجازی درروز‌های آینده به صورت رسمی افتتاح خواهد شد.
خانم محمودیان افزود: براساس تفاهم نامه مشترک با شرکت پست هنرمندان و خریداران محصولات می‌توانند از تخفیف ۳۰ درصدی ارسال محموله‌های پستی بهره‌مند شوند.
وی ابراز امیدواری کرد مردم با خرید محصولات صنایع دستی در نمایشگاه ملی صنایع دستی مجازی از هنرمندان حمایت کنند.

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....