وی عنوان کرد: روشهای بسیاری برای حل مسئله ارائه شده که می توان مسائل تحول بنیادین در هر دو دستگاه به درستی پیش بینی شود.
باید به دانشآموزان و معلمان میدان دهیم
وزیر آموزش و پرورش گفت: باید به معلمان و دانشآموزان برای انجام فعالیتهای اجتماعی میدان دهیم تا پس از توانمند شدن بهدرستی عمل کنند. یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش امروز در آیین انعقاد تفاهمنامه بین آموزش و پرورش و مرکز حل اختلاف قوه قضائیه اظهار کرد: نگاشت نهادی سند تحول بسیار اهمیت دارد یعنی
یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش امروز در آیین انعقاد تفاهمنامه بین آموزش و پرورش و مرکز حل اختلاف قوه قضائیه اظهار کرد: نگاشت نهادی سند تحول بسیار اهمیت دارد یعنی مشخص شدن نقش سایر نهادها در موضوع سند تحول بنیادین و مشترکاتی که در این زمینه داریم.
وی افزود: دانش آموزان به دلیل تاثیر بر رفتار خانواده و معلمان به این دلیل که سرمایههای اجتماعی کشور هستند، میتوانند بر امور جامعه تاثیرگذار باشند.
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه شعار دولت مردمی ساز است، گفت: مرکز حل اختلاف قوه قضائیه یکی از شوراهای مهم در راستای مردمی سازی است.
نوری افزود: آموزش و پرورش و سلامت جامعه رابطهای مستقیم دارند. در کشورهایی که آموزش و پرورش پیشرفته دارند، جرم هم حداقل میشود.
وی ادامه داد: در اسناد تحولی ساحتهایی داریم که یکی از آنها، ساحت اعتقادی و اخلاقی به معنای ایفای مسوولیت اجتماعی انسانها براساس ایدئولوژی است. اکنون با توجه به توانمند نشدن این ساحت، اتفاقاتی رخ میدهد.
تاکنون از دانشآموزان استفاده نشده و نخواستیم که استفاده کنیم
وی ادامه داد: تاکنون از دانش آموزان استفاده نشده و نخواستیم که استفاده کنیم، و بهتر است که براساس رعایت قوانین و مقررات اجتماعی به معلمان و دانش آموزان میدان دهیم تا آنها پس از توانمندشدن به درستی عمل می کنند.
نوری افزود: افراد باید توانمند باشند و سپس مجری شوند، افرادی که صلاحیتهای عمومی و تخصصی را پیدا میکنند به راحتی در این عرصه می توانند فعالیت کنند.
مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.
ع
برچسب ها :آموزش و پرورش ، دانشآموزان ، معلمان ، وزارت آموزش و پرورش ، وزیر آموزش و پرورش
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰