تاریخ انتشار : دوشنبه 31 خرداد 1400 - 11:17
کد خبر : 50877

ایجاد ۱۵ هزار فرصت شغلی در صنایع دستی

ایجاد ۱۵ هزار فرصت شغلی در صنایع دستی

ایجاد ۱۵ هزار فرصت شغلی در حوزه تولید گلیم و صنایع دستی عبدالملکی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی گفت: ۱۵ هزار فرصت شغلی در حوزه تولید گلیم و صنایع دستی برای مددجویان کمیته امداد در سال ۱۳۹۹ ایجاد شده است. حجت‌الله عبدالملکی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) با

ایجاد ۱۵ هزار فرصت شغلی در حوزه تولید گلیم و صنایع دستی

عبدالملکی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی گفت: ۱۵ هزار فرصت شغلی در حوزه تولید گلیم و صنایع دستی برای مددجویان کمیته امداد در سال ۱۳۹۹ ایجاد شده است.

حجت‌الله عبدالملکی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان این مطلب گفت: پارسال ۵ هزار و ۶۱ طرح اشتغال در حوزه صنایع دستی توسط خانواده‌های تحت حمایت راه‌اندازی شد.

به گزارش اقتصاددان به نقل از بازار ،    وی ادامه داد: با اجرای این طرح‌ها ۵ هزار و ۷۰۱ فرصت شغلی برای مددجویان ایجاد شد که این عدد نیز نسبت به سال ۱۳۹۸ بیش از ۲۲ درصد رشد داشته است.

عبدالملکی اضافه کرد: در مجموع ۱۵ هزار و ۵۶۵ طرح اشتغال در حوزه صنایع دستی و فرش و گلیم توسط خانواده‌های تحت حمایت به اجرا در آمد.

وی گفت: هم‌اکنون بیش از ۲۵ هزار طرح مددجویان در حوزه صنایع دستی و حدود ۵۶ هزار طرح در زمینه فرش و گلیم تحت نظارت کمیته امداد قرار دارد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خاطرنشان کرد: مددجویان این نهاد سال گذشته بیش از ۱۵۰ هزار متر مربع فرش دستباف تولید و به بازارهای داخلی و جهانی عرضه کردند.

خواننده معزز سلام ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر بالا در پایین صفحه ( ثبت دیدگاه) موجب امتنان است .

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....