تاریخ انتشار : شنبه 27 فروردین 1401 - 11:27
کد خبر : 84597

اقبال سهامداران به صنایع ریالی-خدماتی

اقبال سهامداران به صنایع ریالی-خدماتی

نخستین ساعت از معاملات این هفته بورس تهران بر مدار مثبت و با رشد شاخص‌ها آغاز شده است. در این یک ساعت شاخص کل توانسته بیش از ۹ هزار واحد رشد کند و بار دیگر خود را به سطح یک میلیون و ۴۶۳ هزار واحد برساند. در کنار رشد ۰.۶۴ درصدی شاخص کل، نماگر هم‌وزن صعود ۰.۷۶

نخستین ساعت از معاملات این هفته بورس تهران بر مدار مثبت و با رشد شاخص‌ها آغاز شده است. در این یک ساعت شاخص کل توانسته بیش از ۹ هزار واحد رشد کند و بار دیگر خود را به سطح یک میلیون و ۴۶۳ هزار واحد برساند.

در کنار رشد ۰.۶۴ درصدی شاخص کل، نماگر هم‌وزن صعود ۰.۷۶ درصدی را تجربه کرده است که از توزیع متعادل تقاضا در کلیت بازار خبر می‌دهد.

ارزش معاملات خرد در بازه یک ساعته امروز نزدیک به ۱۹۰۰ میلیارد تومان بوده که مشابه روزهای معاملاتی قبل است. با این حال و به رغم صعود شاخص‌ها نزدیک به ۲۲ میلیارد تومان پول حقیقی از بازار سهام خارج شده است. اما فشار بر صندوق‌های درآمد ثابت بیشتر بوده و این قسمت بازار خالص خروج ۱۰۳ میلیارد تومانی را ثبت کرده است.

نزدیک به ۷۵ درصد از کلیه نمادهای بازار در محدوده مثبت در حال معامله هستند. ۱۰۸ نماد به صف خرید رسیده و ارزش تقاضای آن‌ها در اولین خط حدود ۵۱۶ میلیارد تومان است. از نکات جالب توجه معاملات امروز آن است که های‌وب با ۶۱ میلیارد تومان سنگین‌ترین صف خرید امروز را در اختیار دارد. در سوی مقابل ۲۰ نماد صف فروشی به ارزش ۸۴ میلیارد تومان دارند.

از دیگر نکات قابل توجه معاملات امروز سبزپوشی نمادهای گروه‌های خدماتی همچون یارانه، مخابرات و ارتباطات است. عامل این موضوع نیز احتمالا خبرهای مربوط به افزایش احتمالی تعرفه‌های اینترنت در سال جاری است.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....