تاریخ انتشار : سه شنبه 5 آذر 1398 - 20:44
کد خبر : 2952

از بیمه تکمیلی فرهنگیان چه خبر؟

از بیمه تکمیلی فرهنگیان چه خبر؟

به نقل از فارس، علی الهیار ترکمن معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش درباره وضعیت بیمه تکمیلی فرهنگیان اظهار کرد: امسال بیمه تکمیلی با یک تغییرات خوبی که به نفع فرهنگیان است، اجرا می‌شود. وی ادامه داد: برای بیمه تکمیلی در نظر داریم که افزایش در سطح فعالیت‌های مراکز تحت پوشش داشته

به نقل از فارس، علی الهیار ترکمن معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش درباره وضعیت بیمه تکمیلی فرهنگیان اظهار کرد: امسال بیمه تکمیلی با یک تغییرات خوبی که به نفع فرهنگیان است، اجرا می‌شود.
وی ادامه داد: برای بیمه تکمیلی در نظر داریم که افزایش در سطح فعالیت‌های مراکز تحت پوشش داشته باشیم و ضمن اینکه تعداد خدماتی که بدون سقف است، افزایش می‌یابد.

الهیار ترکمن با بیان اینکه با یکی، دو شرکت در حال رایزنی هستم، گفت: با دبیرکل بیمه مرکزی در حال صحبت هستیم و ان‌شاءالله شرکتی که بتواند بهترین خدمت را بدهد، انتخاب می‌کنیم و به فرهنگیان اعلام می‌کنیم.

وی درباره زمان ارائه خدمات، افزود: قرارداد با بیمه تکمیلی فعلی تا یک دی امسال ادامه دارد یعنی فعلا قرارداد قبلی برقرار است و به‌زودی نتایج قرارداد جدید اعلام می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....