تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403 - 21:48
کد خبر : 166375

دولت برای مهار تورم برنامه‌‌ریزی کند

دولت برای مهار تورم برنامه‌‌ریزی کند

نماینده مردم اردبیل گفت: باید تحول جدی در اقتصاد کشور ایجاد شود که این موضوع نیازمند برنامه‌ریزی است. صدیف بدری نماینده اردبیل در مجلس شورای اسلامی  با بیان اینکه گرانی‌ها و آشفتگی بازار فشار مضاعفی به مردم به ویژه قشر آسیب پذیر جامعه وارد می‌کند، گفت: در برخی موارد بی برنامگی باعث می‌شود به اعتماد

نماینده مردم اردبیل گفت: باید تحول جدی در اقتصاد کشور ایجاد شود که این موضوع نیازمند برنامه‌ریزی است. صدیف بدری نماینده اردبیل در مجلس شورای اسلامی  با بیان اینکه گرانی‌ها و آشفتگی بازار فشار مضاعفی به مردم به ویژه قشر آسیب پذیر جامعه وارد می‌کند، گفت: در برخی موارد بی برنامگی باعث می‌شود به اعتماد عمومی خدشه وارد شود که لازم است دولت برای مهار تورم برنامه‌های مدونی را تدوین کند.

به گزارش اقتصاددان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ،  او با تاکید بر اینکه باید از گفتار درمانی دوری کرد و به اولویت‌های مردم توجه بیشتری کرد، ادامه داد: باید تحول جدی در بحث اقتصادی کشور ایجاد کرد که این موضوع نیازمند برنامه‌ریزی برای اقتصاد کشور است.

نماینده اردبیل در مجلس تصریح کرد:با سیاست گذاری‌های صحیح قطعاً شاهد کاهش التهابات در بازار و کنترل آن خواهیم بود.

بدری در پایان اظهار کرد:دولت باید با تدبیر و اتخاذ تصمیم درست هزینه‌ها را کاهش دهد و این موضوع تنها با برنامه ریزی مدون امکان پذیر خواهد بود.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....