تاریخ انتشار : شنبه 17 خرداد 1399 - 10:53
کد خبر : 10048

۷ سهم برتر بین المللی در سال ۲۰۲۰

۷ سهم برتر بین المللی در سال ۲۰۲۰

۷ سهم برتر برای خرید در سال ۲۰۲۰ با ورود به سال میلادی جدید ، همه سرمایه گذاران می خواهند بدانند چه سهامی را باید برای سال ۲۰۲۰ خریداری کنند. در این مقاله سعی کرده ایم به این سوال که بهترین سهام برای خرید در سال جدید در بازارهای جهانی چیست پاسخ دهیم. در این

۷ سهم برتر برای خرید در سال ۲۰۲۰

با ورود به سال میلادی جدید ، همه سرمایه گذاران می خواهند بدانند چه سهامی را باید برای سال ۲۰۲۰ خریداری کنند.

در این مقاله سعی کرده ایم به این سوال که بهترین سهام برای خرید در سال جدید در بازارهای جهانی چیست پاسخ دهیم. در این نوشتار لیستی از ۱۵ سهام برتر را برای خرید در فارکس پس از تجزیه و تحلیل جمع آوری نمودیم.سهامی که در این لیست معرفی کرده ایم از نظر بنیادی و وضعیت شرکت ها در موقعیت مناسبی به سر می برند لذا امید داریم که به لطف اصول محکم و ارزیابی های مطلوب در طی ۱۲ ماه آینده به بالاترین سطح خود برسند.

شرکت فیس بوک Facebook با نماد FB

شبکه اجتماعی فیس بوک را می توان غول رسانه های اجتماعی نامید . خرید سهام فیس بوک به دلایل مختلف در سال ۲۰۲۰ جز گزینه های مناسبی به شمار می آید.

اول ، کسب و کار اصلی تبلیغات دیجیتالی شرکت فیس بوک در سال ۲۰۲۰ بهبود خواهد یافت زیرا بازپرداخت فعالیت اقتصادی جهانی و افزایش هزینه تبلیغات بسترم ناسبی برای افزایش درآمد شرکت فراهم نموده است.

دوم ، فیسبوک در دنیای تجارت الکترونیکی با راه انداز ی سرویس پرداخت Facebook Pay و خرید اینستاگرام توانسته سهم بزرگی از حوزه مالی و شبکه های اجتماعی مبتنی بر کیف پول را راه اندازی کند.

سوم ، این ترکیب از پیشرفت تبلیغات دیجیتال و نقشه تجارت الکترونیکی باعث تثبیت نرخ رشد درآمد فیس بوک می شود.

مقاله ویژه: اگر علاقمند به خرید سهام شرکت های فناوری محور هستید پیشنهاد می کنیم مطلبی تحت عنوان آموزش خرید سهام شرکت مخابرات ایران را مطالعه کنید.

چهارم ، با اتمام سرمایه گذاری در حوزه امنیت داده های بزرگ ، پس از رسوایی بزرگی که این شرکت در سال گذشته به بار آورده بود در سال جدید می تواند به حاشیه سود بیشتری دست یابید.

فیس بوک با رشد پایدار درآمد ، بهبود حاشیه سود و رشد سود بازتعریف خواهد شد. ترکیب موارد فوق در نهایت دلالت بر رشد بالقوه قابل توجهی برای سهام شرکت فیس بوک دارد. به علاوه ، سهام هنوز هم با ارزیابی بسیار معقول کمتر از ۲۵ برابر درآمد پیش رو در حال معامله می باشد.

شرکت بلیزارد اکتیویژن Activision Blizzard با نماد ATVI

شرکت بلیزارد اکتیویژن یکی از بزرگترین شرکت های تولید بازی های ویدئویی است . این شرکت اولین کنسول های خود را برای اولین بار در سال ۲۰۱۳ معرفی کرده است. کنسول های جدید این شرکت در نسل جدید دارای قابلیت بازی های ابری خواهند بود. در عین حال ، ترکیب بازی های ویدیویی این شرکت در سال ۲۰۲۰ بسیار قوی است. همچنین با تجاری سازی نسل جدید شبکه های ارتباطی ۵G و پشتیبانی این شرکت از این سرویس در دستگاه های تولیدی توانسته سود بیشتری را از آن خود کند.

به لطف ترکیب محتوای قوی شرکت در سال ۲۰۲۰ و ارائه دو بازی Call of Duty و World of Warcraft سهام این شرکت دراای ارزش بیشتری خواهد بود.این همگرایی در بهبود اصول ارزیابی باعث افزایش چشمگیر قیمت سهام ATVI در ۱۲ ماه آینده خواهد شد.

شرکت قهوه لوکین Luckin Coffee با نماد LK

قهوه Luckin که غالباً با نام Starbucks در چین شناخته می شود ، به لطف گسترش واحدهای کاری خود، رشد درآمدهای کلان و پیشرفت های حاشیه ای قابل توجه توانست در سال ۲۰۱۹ قدرت زیادی کسب نماید. خوشبختانه همه این موارد در سال ۲۰۲۰ ادامه خواهد یافت.

تعداد شعب Luckin Cafe در سال ۲۰۱۹ از ۲،۰۰۰ به ۴۵۰۰ افزایش یافت و منطبق بر پروژه های مدیریتی تا سال ۲۰۲۱ به ۱۰،۰۰۰ شعبه خواهد رسید، لذا افزایش شعب منجر به افزایش درآمد این شرکت خواهد شد . با توجه به افزایش مصرف قهوه در بین نسل جوان چین درآمد این شرکت بیش از پیش خواهد شد. افزایش درآمدها در حالی صورت می گیرد که نرخ رشد هزینه باید تعدیل شود زیرا افزایش هزینه منجر به افزایش نرخ انبساط شرکت می شود ، بنابراین حاشیه سود باید به طور معناداری بهبود و ضررها کاهش یابد.

به عبارت دیگر ، سال ۲۰۲۰ از نظر شرکت حفظ رشد بزرگ ، تمدید سال ۲۰۱۹ خواهد بود. به این ترتیب ، سهام LK همچنان به حرکت خود ادامه خواهد داد .

شرکت Beyond Meat با نماد BYND

هنگامی که صحبت از گوشت هایی با پایه گیاهی می شود نام شرکت Beyond Meat می درخشد. این شرکت با شعار فراتر از گوشت بر اساس نظر بیل گیتس می تواند به یکی از بزرگان این حوزه تبدیل شود.

در سال ۲۰۱۹ ، سرمایه گذاران این شرکت ارزش آن را بیشتر از آنچه در توانش بود ارزیابی کرده بودند. با توجه به قیمت ۲۵۰ دلار برای هر سهم در اواسط سال ۲۰۱۹ ، این دقیقاً همان چیزی است که سهام Beyond Meat برای آن قیمت گذاری شده بود لذا پس از نرسیدن به این قیمت سهام BYND عقب نشینی کرد.

اکنون سرمایه گذاران باید آگاه باشند که این شرکت می تواند در دهه های آتی به یکی از بزرترین شرکت های تولید گوشت مبتنی بر گیاه تبدیل شود. استفاده از گوشت هایی با پایه گیاهی به دلایل مختلف از سلامتی گرفته تا صرفه جویی در منابع تا هزینه ، می تواند به صرفه باشد. Beyond Meet به ناچار تا پایان این دهه به یک بازیکن عظیم در صنعت جهانی گوشت تبدیل می شود. قیمت ۱۱۰ دلاری برای هر سهم در اواسط سال ۲۰۲۰ نمایانگر این است که این شرکت در حال ورود به عرضه های جدید می باشد.

این واقعیت در سال ۲۰۲۰ آشکارتر خواهد شد ، زیرا Beyond Meat از طریق فروشگاه های مواد غذایی ، رستوران ها و گسترش زنجیره فست فودی خود رشد بزرگی را پشت سر می گذارد. نرخ پذیرش مصرف کننده گوشت های گیاهی نیز به همین ترتیب افزایش خواهد یافت. امسال سرمایه گذاران خواهند فهمید که پتانسیل رشد شرکت را کم ارزیابی کرده اند لذا به زودی سهام BYND در دارای تقاضای زیادی می شود.

شرکت نتفلیکس Netflix با نماد NFLX

پیشرفت روزافزون شرکت نتفلیکس به لطف تشدید نگرانی با شرکت های رقیب سال سختی را در ۲۰۱۹ گذراند. با این حال ، در سال ۲۰۲۰ ، این نگرانی ها بیش از حد ارزیابی خواهد شد و به طرز چشمگیری کاهش می یابد.

وجود شرکت های رقیبی همانند Disney+, HBO Max, Peacock, Apple TV+ و بسیاری دیگر باعث ایجاد نگرانی های جدی در مورد رقابت با نتفلیکس در سال ۲۰۱۹ شده بود . همین حالا لیست های محبوب ترین برنامه ها و فیلم های تلویزیونی را می توانید در IMDb مشاهده کنید.اگر به این لیست دقت کرده باشید اکثریت برنامه های تولید شده توسط شرکت نتفلیکس یا شرکای تجاری آنها تهیه و تولید شده است و کمتر برنامه ای را می توانید پیدا کنید که توسط Disney+ و Apple TV تولید شده باشد.

مقاله ویژه: اگر علاقمند به فعالیت در بورس ایران هستید می توانید مقاله ای تحت عنوان گام های شروع سرمایه گذاری در بورس را مطالعه کنید.

این واگرایی محتوا در نهایت مسیر رشد بزرگ نتفلیکس را حفظ خواهد کرد. این امر در سال ۲۰۲۰ آشکار خواهد شد. HBO Max راه اندازی خواهد شد. Peacock راه اندازی خواهد شد. Disney + و Apple TV + گسترش خواهند یافت. و با تمام وجود ، Netflix پس از ربع قرن تلاش، به کار خود ادامه خواهد داد . گزارش قوی که از میزان رشد تعداد کاربر پس از سه ماه ، ارائه داده نشان از این دارد که نتفلکیس بستر بهتری برای این حوزه تهیه نموده است لذا با توجه به پیش بینی و شرایط شرکت نتفلیکس انتظار رشد بیشتری را برای سهام این شرکت داریم.

شرکت پینترست Pinterest با نماد PINS

پلتفرم رسانه های اجتماعی پینترست پس از عرضه عمومی اولیه داغ که در سال ۲۰۱۹ داشت می توان این موضوع را در نظر داشت که پینترست در حقیقت فرصتی قانع کننده به سهام داران می دهد تا بتواند در سال ۲۰۲۰ قدرت بیشتری داشته باشد.

منطق در اینجا بسیار ساده است. بهبود قدرت اقتصادی ، از افزایش هزینه در جهت انجام تبلیغات جهانی دیجیتالی در سال ۲۰۲۰ پشتیبانی می کند. در این بازار بهبود یافته ، Pinterest به گسترش بستر تبلیغاتی خود با قدرت به راه خود ادامه خواهد داد تا برای تبلیغ کنندگان مرتبط تر و موثرتر باشد . قابلیت های تبلیغاتی بهبود یافته این امکان را به پینترست می دهد تا بتواند نسبت به دیگر رقیبان خود سودآوری بیشتری نصیب سهام داران خود کند.

در نتیجه نرخ رشد درآمد پینترست در سال ۲۰۱۹ بهبود می یابد. اکنون ، در سال ۲۰۲۰ ، سرعت بخشیدن به رشد مجدد درآمد منجر به افزایش دوباره قیمت سهام پینترست خواهد شد.

شرکت اسنپ SNAP با نماد SNAP

اسنپ ​​از ان دسته نمادهای بی ثبات در بازار فارکس است که تاکنون چندین بار این موضوع را به سهام داران خود ثابت کرده است اما نمودار به نظر می رسد سرفصل خوبی در سال ۲۰۲۰ را شروع کرده باشد.

در سال ۲۰۲۰ ، پلتفرم رسانه های اجتماعی اسنپ رشد شگرفی را در نیمه اول سال ۲۰۱۹ داشت. سهام SNAP اساساً در شش ماه سه برابر شده است.

این به لطف جذابیت های بنیادی موجود است. در مرحله اول ، اسنپ از نظر جذابیت برای بهره مندی از حمایت تبلیغات دیجیتال در سال ۲۰۲۰ به کار می رود. اسنپ ​​یکی از معدود بسترهای تبلیغاتی دیجیتالی بزرگ است که بخاطر نحوه برخورد با تبلیغات سیاسی ، تحت تأثیر قرار نگرفته است. طبیعی است که این امر باعث می شود اسنپ به عنوان یک مقصد انتخابی برای تبلیغات سیاسی در انتخابات سال ۲۰۲۰ انتخاب شود.

دوم ، ادامه نوآوری محصول و گسترش جغرافیایی ، زمینه را برای رشد پایدار کاربر در سال ۲۰۲۰ فراهم می کند. نکته قابل توجه ، فیلتر چهره محرک اصلی رشد کاربران در نیمه اول سال ۲۰۱۹ بود. اسنپ می تواند این موفقیت را در نیمه اول سال ۲۰۲۰ تکرار کند. همچنین رشد اسنپ همزمان با پشتیبانی از کشورهای بیشتر انجام خواهد گرفت . لازم به ذکر است که اسنپ برنامه هایی برای افزایش حضور در پلتفرم اندروید و گوشی های هوشمند در ذهن دارد.

انتخاب و بررسی و خرید نمادهای موجود در بازار فارکس و دیگر بازارهای خارجی دارای شرایط خاصی است که کاملا متفاوت از بازار بورس ایران می باشند لذا تاکیدی در خرید سهام ذکر شده در این مقاله نداریم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....