تاریخ انتشار : سه شنبه 14 دی 1400 - 19:30
کد خبر : 73251

۵ شرط ستاد ملی کرونا برای فعالیت اصناف

۵ شرط ستاد ملی کرونا برای فعالیت اصناف

فعالیت واحد‌های صنفی و مشاغلی که میزبان مشتری در محل هستند، مشروط به رعایت ۵ شرط هستند. اقتصاددان: اتاق اصناف ایران با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد:فعالیت واحدهای صنفی و مشاغلی که میزبان مشتری در محل هستند، مشروط به رعایت شروط پنجگانه زیر هستند: ۱_ صاحبان مشاغل، کارفرمایان، کارکنان، مشتریان مربوط دو دز واکسن تزریق

فعالیت واحد‌های صنفی و مشاغلی که میزبان مشتری در محل هستند، مشروط به رعایت ۵ شرط هستند.

اقتصاددان: اتاق اصناف ایران با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد:فعالیت واحدهای صنفی و مشاغلی که میزبان مشتری در محل هستند، مشروط به رعایت شروط پنجگانه زیر هستند:

۱_ صاحبان مشاغل، کارفرمایان، کارکنان، مشتریان مربوط دو دز واکسن تزریق کرده باشند و در دوره قرنطینه و درمان بیماری کرونا نباشند.

۲_اخذ QR کد از سامانه و نصب آن در مدخل ورودی تمام واحد‌ها و فعالیت‌های صنفی، به نحوی که قابل رویت و اسکن باشد، الزامی است.

۳_خدمت گیرندگان موظفند QR پروفایل شهروندی خود را از سامانه اخذ و قبل از ورود به محل فعالیت‌های صنفی آن را به متصدیان مربوط ارائه کنند.

۴_خدمت گیرندگانی که تزریق واکسن آن‌ها در سامانه ثبت نشده و یا در وضعیت قرنطینه و تحت درمان باشند، نمی‌توانند در محل فعالیت‌های صنفی حضور داشته باشند.

۵_اتاق‌های اصناف موظفند ضمن نظارت بر رعایت الزامات مربوط در عملکرد فعالیت‌های صنفی، نسبت به آن دسته که الزامات را نقض کرده‌اند، در چارچوب ساز و کار‌های اجرایی تعیین شده اقدام کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....