تاریخ انتشار : یکشنبه 2 مرداد 1401 - 14:00
کد خبر : 95511

۳ عامل افرایش قیمت دلار

۳ عامل افرایش قیمت دلار

برخی از تحلیلگران بازار ارز تهران معتقدند در شرایط فعلی در صورتی که قیمت درهم رشد کند احتمال رسیدن قیمت دلار به نیمه کانال وجود خواهد داشت. اقتصاددان: قیمت دلار در اول مرداد ماه به پرواز درآمد . معامله گران معتقد بودند که افزایش قیمت دلار در بازارهای همسایه موجب پیشروی دلار در تهران شده

برخی از تحلیلگران بازار ارز تهران معتقدند در شرایط فعلی در صورتی که قیمت درهم رشد کند احتمال رسیدن قیمت دلار به نیمه کانال وجود خواهد داشت.

اقتصاددان: قیمت دلار در اول مرداد ماه به پرواز درآمد . معامله گران معتقد بودند که افزایش قیمت دلار در بازارهای همسایه موجب پیشروی دلار در تهران شده بود.

سه عامل افزایش قیمت دلار

در سلیمانیه قیمت دلار یک کانال بالا رفت . اسکناس آمریکایی در سلیمانیه بالای مرز مقاومتی جدید قرار گرفت. در بازار هرات هم قیمت دلار بیش از ۵۰۰ تومان رشد را تجربه کرد. از طرفی هم افزایش نرخ حواله درهم زمینه ساز تقویت انتظارات صعودی در بین معامله گران دلار شد .
پیش بینی قیمت دلار ۲ مرداد از مسیر قیمت درهم

برخی از تحلیلگران بازار ارز تهران معتقدند در شرایط فعلی در صوتی که قیمت درهم رشد کند احتمال رسیدن قیمت دلار به نیمه کانال وجود خواهد داشت. با این حال قیمت دلار دیشب نوسان محدودی را ثبت کرد. معامله گران معتقدند در صورتی که نرخ دلار در کانال جدید به اولین مرز مقاومتی برسد این امروز می تواند بر قدرت معامله گران بیفزاید .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....