تاریخ انتشار : سه شنبه 31 تیر 1399 - 14:22
کد خبر : 13062

یک چهارم کرونایی‌های آذربایجان‌شرقی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند

یک چهارم کرونایی‌های آذربایجان‌شرقی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند

به گزارش اقتصاددان –  معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اشاره به افزایش بیماران بدحال کرونایی گفت: حدود یک چهارم کرونایی‌های آذربایجان‌شرقی در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند. روزبه رجایی اظهار کرد: تا روز گذشته حدود ۸۵۰ نفر مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری بوده و از این تعداد حدود ۲۰۰ نفر

به گزارش اقتصاددان –  معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اشاره به افزایش بیماران بدحال کرونایی گفت: حدود یک چهارم کرونایی‌های آذربایجان‌شرقی در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.

روزبه رجایی اظهار کرد: تا روز گذشته حدود ۸۵۰ نفر مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری بوده و از این تعداد حدود ۲۰۰ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که ادامه این وضعیت هم به مردم و هم به کادر بهداشت و درمان آسیب می‌زند.

وی افزود: پنج ماه است که با این ویروس در حوزه سلامت دست به گریبان هستیم و متاسفانه ۱۵۰۰ نفر از افرادی که به هر نحوی چه در حوزه بهداشت و چه در حوزه درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز فعالیت می‌کنند، به کرونا مبتلا شده‌اند.

رجایی اظهار کرد: در صورت تداوم شرایط کنونی، کادر بهداشت و درمان دچار خستگی و فرسودگی خواهند شد و ظرفیت بیمارستان‌ها نیز با توجه به محدودیت شان، ممکن است پر شود. ع/ ایرنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....