تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 شهریور 1401 - 17:41
کد خبر : 101399

یاور مظلوم و دشمن ظالم

یاور مظلوم و دشمن ظالم

گروهی از دهه ۱۳۷۰ نامشان را حزب الله گذاشته اند. همان گروهی که عملکردش بیشتر به نفع رقیب بوده تا رفیق! اقتصاددان: گروهی از رزمندگان دوران دفاع مقدس که در دهه ۷۰ که با دغدغه حفظ ارزش ها دور هم جمع شدند اما به واسطه نفوذ و حضور افراد دوگانه سوز، همواره عملکردشان نتیجه عکس

گروهی از دهه ۱۳۷۰ نامشان را حزب الله گذاشته اند. همان گروهی که عملکردش بیشتر به نفع رقیب بوده تا رفیق!

اقتصاددان: گروهی از رزمندگان دوران دفاع مقدس که در دهه ۷۰ که با دغدغه حفظ ارزش ها دور هم جمع شدند اما به واسطه نفوذ و حضور افراد دوگانه سوز، همواره عملکردشان نتیجه عکس داشت.

امیرفرشاد ابراهیمی، فعال ضدانقلاب که روزی روزگاری عضو گروه انصارحزب الله بود و حالا از بی بی سی و شبکه های فارسی زبان علیه نظام و شهدا و رهبری و مردم حرف می زند! ابراهیمی بعدها تعریف می کند ما از کارگزاران پول می گرفتیم تا به هاشمی یا سایرین حمله کنیم تا انها در جامعه محبوبیت پیدا کنند!

«مسعود س» یکی دیگر از اعضای اصلی انصار حزب الله در دهه ۷۰ و ۸۰ بود، مدیر نفتی که تا حد معاونت وزیر نفت هم پیش رفت، وی بعدها به مدیرعامل شرکت تاسیسات دریایی منصوب شد. “مسعود . س” هم با خانواده هاشمی مراوده داشت، هم با مهدی هاشمی همکار بود و هم در بازرسی دفتر هاشمی در دوران ریاست جمهوری مسئولیت گرفته بود و بعدها در دولت خاتمی و روحانی نیز مسئولیت گرفته بود و روابط نزدیکی هم با برخی کارگزاران و بیژن زنگنه داشته. جالب است بدانید “مسعود .س” از اعضای اصلی انصار حزب الله و بعنوان حامی مالی اصلی این گروه و روزنامه یالثارات بود!

اما نتیجه اقدامات گروه انصار حزب الله در دهه ۷۰ تا حالا چه بوده؟ بجز اینکه محوریت تجمعات علیه بدحجابان و برهم زدن مجالس و تیتر اصلی روزنامه های دوم خرداد دوران اصلاحات و به حاشیه بردن مطالبات اصلی مردم و رهبری علیه اشرافی گری و فساد اقتصادی مسئولین وقت، چه فایده دیگری داشت؟ در این سالها کجا بود؟ موضع یالثارت در برابر فساد اقتصادی کارگزاران و یا اوج غارت گری مسئولین در زمان احمدی نژاد و روحانی ؟

انصار حزب الله بعنوان یک گروه مذهبی سیاسی، در چه دورانی به اولویت های اصلی نظام و رهبری و مردم پرداخته است؟

با احترام اگرچه بخش عمده این گروه از بچه های جبهه و جهاد بودند اما نفوذ برخی اشخاص نفوذی همچون امیرفرشاد ابراهیمی و تأمین مالی از یک چهره منتسب به هاشمی باعث شد تا این گروه، همواره مطالبات اصلی نظام و مردم را به حاشیه برده تا جریان کارگزاران و سپس مدعیان اصلاحات در دوقطبی های کاذب پیروز رقابت های میدانی و انتخابات ها شوند؛ گروهی که همواره به سود رقیب بوده تا رفیق!

امروز درد اصلی این مردم معیشت است؛ قرض است؛ بدهکاری است؛ نان است! مسکن است ، شغل است‌. درد اصلی این ملت امروز دولتی ناکارآمد است با وزرای بیسواد ! درد اصلی این ملت امروز مجلسی است با نمایندگانی که بدنبال منافع شخصی خود هستند. آنها طی این چندسال با وجود این همه فشارهای اقتصادی عرضه نداشته اند طرح و برنامه ای برای بحران اقتصادی و التیام دردهای معیشتی مردم، دست و پا کنند! مجلسی که ناکارآمدی دولت در سیاست خارجه و برجام و اقتصاد را دیده ولی با مدیریتی که قرار بود، شفاف و جهادی باشد ولی گنگ و مات منافعش را در ترکیه جستجو می کند. عملکرد قالی باف نشان دارد که هیچ کاری نمی کند! نه دغدغه نان مردم را دارد و نه دغدغه معیشت مردم نه می داند درد ، ۹۴ درصد ، مردان و زنان و پسران و دختران ملت چیست؟

بدبختی آنجاست که هرگاه از نا کارآمدی دولت می نویسم و یا از معیشت مردم ، عده ای به نام حزب اللهی و جهاد تبیین و… در مقابلم حرف می زنند. حزب اللهی که باید همیشه مخالف نا کارآمدی باشد و درد معیشت مردم را داشته باشد‌. چرا یاور مظلومان و دشمن ظالمین نیست؟
چرا خانم خزعلی و پسرش هنوز در رأس قدرت هستند،؟
و صدها چرای دیگر…..؟؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....