تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 اردیبهشت 1401 - 19:25
کد خبر : 88180

یازده هزار امضا برای درخواست حذف بودجه صداوسیما

یازده هزار امضا برای درخواست حذف بودجه صداوسیما

اخیراکارزاری با عنوان «درخواست حذف بودجه صداوسیما و تقسیم آن بین مردم» در عرض یک روز بیش از ده هزار امضا جمع کرده و امضاها همچنان در حال افزایش است. اقتصاددان: در متن این طومار مجازی به روسای دولت و مجلس آمده است: با توجه به اینکه یارانه کالاهای اساسی که مستقیما با حیات مردم

اخیراکارزاری با عنوان «درخواست حذف بودجه صداوسیما و تقسیم آن بین مردم» در عرض یک روز بیش از ده هزار امضا جمع کرده و امضاها همچنان در حال افزایش است.

اقتصاددان: در متن این طومار مجازی به روسای دولت و مجلس آمده است: با توجه به اینکه یارانه کالاهای اساسی که مستقیما با حیات مردم مرتبط است توسط دولت به اصطلاح «هدفمند» شده است، ساخت بی‌شمار شبکه‌های تلویزیونی که از پول بیت‌المال تأمین می‌شوند و تعداد بسیار کمی از مردم آن را مشاهده می‌کنند فقط هدر رفت بیت‌المال است.

امضاکنندگان این کارزار معتقدند: در شرایط فعلی که اکثریت مردم جامعه مشکلات معیشتی فراوانی دارند و وضعیت اقتصادی کشور به هیچ عنوان مساعد نیست، درخواست می‌شود بودجه در نظر گرفته شده برای صداوسیما به شکل مستقیم بین مردم تقسیم شود.
در این حال گفته می شو.د مخالفان مدیران جدید صدا وسیما متشکل از مدیران برکنارشده که از عملکرد پیمان جبلی و وحید جلیلی هستند در راه اندازی ابن کارزار در شبکه های اجتماعی نقش دارند در ابن کاراز بیشترین انتقاد از معاونت جدید سیاسی که گفته می سود توسط جبهه پایداری هدایت و دیدگاه انها را پبروی می کند

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....