تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آذر 1399 - 9:32
کد خبر : 26349

گزارش بورس امروز سه شنبه ۱۱ آذر ۹۹

گزارش بورس امروز سه شنبه ۱۱ آذر ۹۹

شاخص کل بورس روز دوشنبه مورخه ۱۰ آذر ماه ۱۳۹۹ در نهایت با افزایش ۳۸۶۵۶ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۶۵ هزار و ۹۳۴ واحدی آرام گرفت. امروز سه شنبه مورخه ۱۱ آذرماه ۱۳۹۹ با گزارش لحظه به لحظه از تالار شیشه‌ای سعادت آباد با ما همراه باشید. روز گذشته شاخص کل باز

شاخص کل بورس روز دوشنبه مورخه ۱۰ آذر ماه ۱۳۹۹ در نهایت با افزایش ۳۸۶۵۶ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۶۵ هزار و ۹۳۴ واحدی آرام گرفت. امروز سه شنبه مورخه ۱۱ آذرماه ۱۳۹۹ با گزارش لحظه به لحظه از تالار شیشه‌ای سعادت آباد با ما همراه باشید.

روز گذشته شاخص کل باز هم افزایش ارتفاع داد به کانال یک میلیون و ۴۶۵ هزار و ۹۳۴ واحدی رسید. همچنین برای چهارمین روز متوالی شاهد ورود پول حقیقی به بازار بودیم. امروز سه شنبه مورخه ۱۱ آذرماه ۱۳۹۹ با گزارش لحظه به لحظه از تالار شیشه‌ای سعادت آباد با ما همراه باشید.

به گزارش اقتصاددان یه نقل از نبض بورس، امروز مورخه ۱۱ آذر ماه سال جاری در پیش گشایش بازار از ۶۷۰ نماد حدود ۱۹۲ نماد (۲۹ درصد) با صف خرید و حدود ۱۱۶ نماد (۱۷ درصد) نیز با صف فروش رو به رو بودند.

چند خبر در ۲۴ ساعت گذشته که می تواند برای بورس بازان مهم

-رئیس هیات عامل صندوق تثبیت بازارسرمایه گفت: هزار میلیارد تومانی که به صندوق واریز شده فقط در شرایط غیرعادی و برای سه روز بوده و باید تا ۴ سال آینده با ۱۲ درصد سود بازگردانده شود.

-عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی: دولت قول داده است تا لایحه بودجه ۱۴۰۰ را روز چهارشنبه تقدیم مجلس کند، اگر تاخیر داشت مجلس برای تحویل این لایحه یکشنبه آینده نیز نشست علنی خواهد داشت.

-زنگنه وزیر نفت گفت: نظر دولت این است که قیمت نفت در بودجه سال آینده بشکه‌ای ۴۰ دلار تعیین شود.

-وزیر انرژی الجزایر اعلام کرد، اعضای اوپک در نشست رسمی روز دوشنبه درباره ضرورت تمدید محدودیت عرضه فعلی اوپک به مدت سه ماه از ژانویه به توافق رسیدند و برای متقاعد کردن همکارانشان در گروه اوپک پلاس به منظور حمایت از این اقدام تلاش خواهند کرد.

-ثبت سفارش عرضه اولیه چخزر امروز انجام خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....